• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مدیران النصر دست به کار شدند؛ تماس با چهار مربی سرشناس

مدیران النصر دست به کار شدند؛ تماس با چهار مربی سرشناس

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، اگرچه رابطه رودی گارسیا و کریستیانو رونالدو در مراسم معارفه این بازیکن فوق‌العاده خوب بود و با توجه به آمار ثبت شده توسط ستاره پرتغالی به نظر می‌رسید این رابطه برای فصل آینده تقویت هم بشود، اما طی هفته‌های اخیر در باشگاه النصر جزئیاتی رخ داده که سبب شده امکان ادامه همکاری رونالدو و گارسیا به صورت همزمان با النصر وجود نداشته باشد و طبیعی است که در این شرایط رودی گارسیا فردی باشد که باید راهش را جدا کند.

در همین راستا و پس از رسانه‌ای شدن اختلاف رونالدو با گارسیا، مدیران باشگاه النصر با ۴ مربی برای جانشینی این مربی تماس برقرار کرده‌اند که ژوزه مورینیو بزرگ‌ترین نام در میان آنها به شمار می‌رود؛ مربی‌ای که چند فصلی می‌شود در رم حضور دارد. ولی طی هفته‌های اخیر خبرهای زیادی درباره تلاش عربستانی‌ها برای جذب او با هزینه‌های سنگین منتشر شده است.

ژرژ ژسوس مربی بزرگ دیگری است که مدیران النصر با او برای حضور در راس کادر فنی باشگاه صحبت کرده‌اند. این مربی که با بنفکیا در فوتبال دنیا چهره شد، سابقه کار در الهلال را هم دارد.

میگوئل آنخل روسو، سرمربی آرژانتینی سابق النصر و مارچول گالاردوی آرژانتینی نیز دو گزینه دیگر مدیران باشگاه عربستانی هستند که با آنها تماس برقرار شده است.

  با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امارات، نتیجه بازی الوصل و النصر 0-3 به سود الوصل تغییر کرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان