• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • خانواده‌ای از Pleasanton از حادثه‌ای که درختی ۱۰۰ فوتی برایشان رقم زده بود جان سالم به در بردند

خانواده‌ای از Pleasanton از حادثه‌ای که درختی ۱۰۰ فوتی برایشان رقم زده بود جان سالم به در بردند

پیام جوان: به گزارش ای بی سی سون نیوز، خانواده‌ای از Pleasanton توانستند از حادثه‌ای که درختی ۱۰۰ فوتی برایشان رقم زده بود جان سالم به در بيرند.

طی طوفان‌های هفته گذشته، سقوط درختان به سمت خانه‌ها یکی از دغدغه‌های حکمفرما در Bay Area بوده است. هفته‌ی گذشته همین سقوط درخت موجب پایان بخشیدن به عمر کودکی در Sonoma County شد.

روز شنبه، درختی ۱۰۰ فوتی که بر روی خانه‌ی گری وناروچی افتاده بود، برداشته شد. وی در گفتگو با خبرنگاران، کل این اتفاق را بسیار سریع توصیف می‌کند. تمامی این حادثه در ۲۰ دقیقه رخ داد. در ساعت ۱۱:۳۰ شب یکشنبه وقتی که باد ها شروع به شدت‌گرفتن کردند، وی به بیرون رفت تا ببیند آیا همه چیز درست است یا خیر.

وی گفت: لحظه ای که به سمت جلوی خانه قدم برداشتم تا به نمای جلو خانه نگاهی بیاندازم، صدای فریاد همسرم را شنیدم. عکس‌های گرفته شده بعد از سقوط درخت نمایی از شکسته شدن پنجره ها و آسیب دیدن سقف توسط شاخه های درخت را نشان می‌دهد. وی می‌گوید که سمت راست خانه صدمه بسیار شدیدی دیده است.

کارشناسان معتقدند به دلیل شدت گرفتن میزان بارش باران در طی هفته‌های گذشته و اشباع شدن زمین از آب فراوان، ریشه‌های درختان، توانایی نگهداری بدنه‌ی آنها را ندارند.

  زمین لرزه اولیه 3.0 ریشتری South Bay را لرزاند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان