• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مصدومیت ۹ بازیکن رم برای بازی حساس شنبه برابر اینتر

مصدومیت ۹ بازیکن رم برای بازی حساس شنبه برابر اینتر

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، هوای رم ابری است. سفر به مونزا و ناکامی در بردن این تیم، حمله شدید مورینیو به داور و تعداد کم بازیکنان، همه در آستانه مسابقه مهم با اینتر دست به دست هم داده‌اند تا رم مورینیو وضعیت ناگواری را تجربه کند.

اخراج چلیک برابر مونزا و محرومیت او، وضعیتی که قبلا بحرانی بود را بحرانی‌تر کرده است. اما این بدترین خبر برای پایتخت‌نشین‌ها نیست.

بدترین خبر چیز دیگری است. بزرگترین نگرانی قرمزها این است که الشعراوی مصدوم شده و ممکن است مهم‌ترین بخش فصل را از دست بدهد. فرعون که برابر مونزا تک گل رم را زد، در این مسابقه مصدوم شد و از زمین بیرون رفت. این واهمه وجود دارد که او باقیمانده فصل را از دست بدهد.

البته خبر قطعی در این مورد تا ساعاتی دیگر منتشر خواهد شد، وقتی مهاجم رم تحت آزمایش‌های دقیق قرار بگیرد.

رم در بازی شنبه برابر اینتر ۹ بازیکن غایب، چه مصدوم و چه محروم، خواهد داشت؛ مشکلی بزرگ که مورینیو باید فکری به حالش بکند.

در حال حاضر، کریس اسمالینگ، دیگو یورنته، زکی چلیک، ریک کارسدورپ، ماراش کومبولا، جورجینیو واینالدوم، آندرا بلوتی، پائولو دیبالا و استفان الشعراوی باارزش حاشیه‌نشین شده‌اند. امید مربی -۴۸ ساعت مانده به این بازی حساس- به این است که دست‌کم دیبالا و بلوتی بهبود پیدا کنند.

در مورد دیبالا، دو جلسه تمرین بعدی کلیدی خواهد بود. اگر او در مچ پایش درد نداشته باشد، شاید بتواند برابر اینتر بازی کند. وضعیت بلوتی هم تحت نظر است اما شانس رسیدن او به این دیدار کمتر از دیبالا است.

  واکنش سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، به شایعات انتقال پائولو دیبالا به این تیم

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان