افزایش گشت زنی CHP در اوکلند و خلیج شرقی به ده ها دستگیری منجر شد

پیام جوان: به نقل از ان بی سی بی اریا و به گزارش گشت بزرگراه کالیفرنیا (CHP) در روز چهارشنبه، استراتژی افزایش حضور این سازمان در اوکلند و خلیج شرقی که توسط فرماندار گَوین نیوسام در اوایل ماه جاری اجرا شد، به دستگیری ده ها نفر منجر شده است.

در این عملیات که با همکاری نیروهای انتظامی محلی انجام شد، ۱۲۰ افسر CHP به طور موقت به منطقه اعزام شدند. این عملیات ۷۱ دستگیری، ۱۴۵ مورد بازیابی وسیله نقلیه سرقتی و ضبط ۴ سلاح مرتبط با جرم را به دنبال داشت.

نیوسام در بیانیه ای گفت: “از طریق تلاش های هماهنگ با شرکای محلی و افزایش نیرو، CHP در حال ایجاد تغییر و امن‌تر کردن اوکلند و خلیج شرقی است. ما پیامی واضح ارسال می‌کنیم: جنایت در محله‌های اوکلند و خلیج شرقی بدون مجازات نخواهد ماند. من از زنان و مردان CHP که در تلاش‌های محلی برای تغییر اوضاع کمک می‌کنند، سپاسگزارم.”

متهمان به اتهاماتی از جمله داشتن اموال سرقتی، سرقت خودرو، داشتن مواد مخدر، رانندگی تحت تأثیر الکل و داشتن غیرقانونی سلاح مجرم، و همچنین به دلیل حکم های جلب بازداشت شدند.

یکی از دستگیری ها مربوط به فردی بود که در ویدیوی منتشر شده از سرقت از فروشگاه اپل در خلیج شرقی که در آن تعدادی آیفون به سرقت رفته بود، دیده شده بود.

تمام پرونده ها برای پیگرد قانونی به دفتر دادستانی ناحیه آلامدا ارسال خواهد شد.

انتظار می رود عملیات افزایش گشت زنی CHP همچنان ادامه داشته باشد. این سازمان در حال حاضر ۷۲ افسر را به طور موقت به منطقه بزرگ اوکلند اختصاص داده است.

  سقوط مرگبار هواپیمای کوچک در نشویل، تنسی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان