• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • الکساندر چفرین: سوپرلیگ مثل گرگی در لباس مبدل است

الکساندر چفرین: سوپرلیگ مثل گرگی در لباس مبدل است

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، پروژه سوپرلیگ دو سال پیش توسط سه باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس راه‌اندازی شد و ۶ باشگاه انگلیسی و همچنین اتلتیکو، میلان و اینتر نیز از آن پشتیبانی کردند. با مخالفت سرسختانه یوفا و نیز هواداران فوتبال در انگلیس، در نهایت این پروژه با شکست مواجه شد. یوفا، رئال، بارسا و یوونتوس را تهدید به اخراج از رقابت‌های اروپایی کرد ولی در نهایت نتوانست به موفقیتی در این راه دست پیدا کند.

الکساندر چفرین که امروز بدون رقیب بار دیگر رئیس یوفا شد، از منتقدان سرسخت سوپرلیگ است و در سخنرانی امروز خود بار دیگر به رئال، بارسا و یوونتوس تاخت: «این باشگاه‌ها بی‌پروا مدیریت می‌شوند. در فوتبال اروپا جایی برای کارتل‌ها نیست. فوتبال متعلق به همه است، نه چند باشگاه خاص. منافع عمومی همیشه در اولویت قرار دارد و بالاتر از منافع سه باشگاه، دو سرمایه‌گذار و سخن‌گویانشان است.»

چفرین ادامه داد: «این باشگاه‌ها که به قول خودشان با سوپرلیگ قصد نجات فوتبال را داشتند، مثل گرگی در لباس مبدل هستند. قصد فریب چه کسی را دارید؟ اینجا کسی فریب شما را نمی‌خورد. برای آنها پول بالاتر از هر موفقیت ورزشی است. چیزی بالاتر از شایسته‌سالاری و دموکراسی نداریم. لیگ‌های داخلی همچنان باید سنگ بنای فوتبال باشند و ما برای حفاظت از فوتبال به حمایت همه نیاز داریم.»

  ضرر هنگفت بارسا از میدان دادن به دمبله برابر آلاوس!

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان