• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • بازار رمزارزها؛ شیبا اینو ۱۸ درصد رشد کرد

بازار رمزارزها؛ شیبا اینو ۱۸ درصد رشد کرد

پیام جوان: به گزارش اقتصادنیوز، در بازار ارزهای دیجیتال پس از رشد پرشتابی که چند روز قبل اتفاق افتاد، همچنان برخی نمادها با شتاب زیادی در حال حرکت به سمت بالا هستند. اما تعداد چنین نمادهایی اندک است و اکثر نمادها فعلا در حال درجا زدن یا نوسانات ۳-۴ درصدی هستند تا دوباره بهانه ای برای نوسانات هیجانی فراهم شود.

فعلا بیت کوین توانسته در کانال ۲۱۰۰۰ دلار حفظ شود و هم اکنون قیمت آن با رشد حدود ۲ دهم درصدی نسبت به دیروز، در محدوده ۲۱۲۰۰ دلار قرار دارد.

بیت کوین در بازه زمانی یک هفته توانسته رشد ۲۱ درصدی داشته باشد و در مقیاس ماهانه نیز رشد ۲۶ درصدی دارد. بیت کوین با ارزش بازار ۴۰۸ میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته ۲۴ میلیارد دلار معامله شده است.

سنتیمنت به عنوان یکی از مراجع آماری بازار ارزهای دیجیتال اعلام کرده عرضه کلی بیت کوین در صرافی ها از ۱۱٫۸۵% به ۶٫۶۵% در سال گذشته کاهش داشته که این کاهش تاریخی که نشان دهنده افزایش علاقه برای نگهداری رمز ارزها توسط اشخاص است.

اتریوم ۱۰ دلار بالا رفت
اتریوم هم امروز مثبت است و نسبت به بیت کوین رشد بیشتری داشته. بزرگ ترین آلت کوین بازار با رشد ۷ دهم درصدی، هم اکنون در نرخ حدود ۱۵۷۰ دلار معامله می شود و نسبت به دیروز حدودا ۱۰ دلار رشد قیمت دارد.

ارزش بازار اتریوم به ۱۹۲ میلیارد دلار رسیده و ارزش معاملات آن طی شبانه روز گذشته ۷ میلیارد دلار بوده است. اتریوم در مقیاس هفتگی رشد ۱۸ درصدی دارد و در مقیاس ماهانه هم ۳۳ درصد بازده مثبت به خریداران خود داده است.

  قیمت هر اونس طلا با ۰.۳۳ درصد افزایش به ۱۸۴۲ دلار و ۳۶ سنت رسید

شیبا اینو ۱۸ درصد رشد کرد
در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار، تعداد نمادهای منفی افزایش یافته که این نشان می دهد هیجان صعودی بازار تا حدودی فروکش کرده است. در این فهرست امروز بهترین وضعیت را شیبا اینو با رشد ۱۸ درصدی دارد. این میم کوین در مقیاس هفتگی ۳۹ درصد و در مقیاس ماهانه ۴۳ درصد رشد کرده است.

امروز اینترنت کامپیوتر هم ۵ درصد رشد کرده که در رده دوم پربازده ترین نمادهای روز ایستاده، اما فاصله معناداری با شیبا اینو دارد. سایر نمادهای مثبت، رشد شدیدی نداشته اند و نوسانات آن ها کمتر از ۳ درصد است.

در میان نمادهای منفی هم آپتوس با افت ۶ درصدی بیشترین زیان را به خریداران دیروز وارد کرده و نیر پروتکل و دسنترالند هم با افت ۴ درصدی در رده بعدی قرار دارند. مابقی نمادهای منفی افتی کمتر از ۴ درصد دارند.

رشد جزئی ارزش بازار
ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با رشد حدود ۱۵ صدم درصدی به ۹۹۰ میلیارد دلار رسیده است. ارزش معاملات هم نسبت به دیروز ۶ درصد رشد کرده و رقم ۴۸ میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته ۴ میلیارد دلار بوده و ارزش معاملات استیبل کوین ها هم به رقم ۴۳ میلیارد دلار رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان