• Home
  • >
  • زندگی
  • >
  • روشی عجیب اما فوق‌العاده برای شستشوی لباس‌های سفید

روشی عجیب اما فوق‌العاده برای شستشوی لباس‌های سفید

پیام جوان: به نقل از خبرآنلاین، حتی اگر از مواد شوینده‌ای استفاده کنید که به شما قول می‌دهند لباس‌های سفیدتان سفیدتر از سفید شوند، نمی‌توانید از لکه‌های خاکستری و زیر بغل زرد اجتناب کنید. به نظر می رسد با هر شستشو، لباس های سفید کدرتر و خاکستری تر می شوند.

بنابراین، چگونه این روند را متوقف می کنید؟ خیلی ساده است؛ تنها چیزی که نیاز دارید یک نوع دارویی است که احتمالاً همه در کابینت داروی خود دارند. تنها چیزی که برای اطمینان از اینکه لباس های شسته شده دوباره کاملا سفید شوند نیاز دارید، پنج قرص آسپرین ۳۲۵ میلی گرمی است.

قرص ها را در یک کاسه بزرگ یا وان آب داغ قرار دهید تا حل شوند. این آب آسپرین را هم بزنید تا تمام قرص ها کاملا حل شوند. برای اطمینان از اینکه قرص ها سریعتر حل می شوند، می توانید قبل از قرار دادن آنها در آب، آنها را خرد کنید. سپس، لباس‌های سفید و کدر را در کاسه یا وان حاوی آب آسپرین قرار دهید و بگذارید هشت ساعت در آنجا خیس بخورد.

شما همچنین می توانید فقط چند آسپرین به ماشین لباسشویی اضافه کنید، اما روش خیساندن بهتر عمل می کند. بعد از اینکه اجازه دادید لباس‌ها خیس بخورند، همچنان باید آن‌ها را مانند حالت عادی در ماشین لباسشویی بشویید.

  توسعه اولین آزمایش خون در جهان برای نظارت در لحظه بر میزان موفقیت درمان سرطان

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان