• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ادعای اسکای آلمان: در ساعات اخیر تغییر و تحولاتی رخ داده که هانسی فلیک را به نیمکت بارسا نزدیک‌تر کرده‌اند

ادعای اسکای آلمان: در ساعات اخیر تغییر و تحولاتی رخ داده که هانسی فلیک را به نیمکت بارسا نزدیک‌تر کرده‌اند

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، بعد از آنکه ژاوی در نشست خبری پس از شکست ۳-۵ از ویارئال اعلام کرد ‏که در پایان فصل با بارسا خداحافظی کرده و دیگر مربی این تیم نخواهد بود بازار ‏گمانه‌زنی درباره جانشین این اسطوره بارسا داغ شده است. ‏صحبت‌های ژاوی بلافاصله بعد از آن مطرح شد که یورگن کلوپ هم در صحبت‌هایی مشابه ‏گفت لیورپول را در پایان فصل ترک می‌کند.

به همین خاطر بود که نام یورگن کلوپ از ‏اولین اسامی‌ای بود که به عنوان جانشین ژاوی مطرح شد. حتی گفته شد که خوان ‏لاپورتا با او تماس داشته است. ‏گزینه کلوپ با توجه به اینکه او اعلام کرده قصد استراحت دارد، منتفی شده اما طبق ادعای رسانه‌های بارسلونا، یک آلمانی دیگر، هانسی فلیک، شانس اول جانشینی ژاوی است.

چند روز پیش اوندا سرو ادعا کرد که افراد نزدیک به هانسی فلیک می‌گویند که مربی آلمانی به قبول مربیگری بارسا بسیار مشتاق است. او علاوه بر یادگیری زبان اسپانیایی، به دنبال دستیارانی است که هم اسپانیایی و هم آلمانی صحبت کنند. دو نام مطرح شده است: کریستین فیل سرمربی فعلی نورنبرگ و اسکار کوروچانو. با این اوصاف باید به احتمال زیاد فلیک را مربی فصل بعد بارسا بدانیم.

فلیک حالا به بارسا نزدیک‌تر نیز شده است. به گفته فلوریان پلتنبرگ، از اسکای آلمان، سرمربی آلمانی با آژانس نقل و انتقالاتی پینی زهاوی، ایجنت فوتبالیست‌هایی مانند روبرت لواندوفسکی، قرارداد امضا کرده است. مردی که رابطه بسیار خوبی با لاپورتا دارد و عامل اصلی انتقال لوا به بارسا بود. از نظر اسکای آلمان، این قدمی دیگر برای فلیک در راه پیوستن به بارسا محسوب می‌شود.

  داور دیدار رئال و بارسا در نیمه‌نهایی سوپرکاپ

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان