• Home
  • >
  • اخبار ونکوور
  • >
  • یارانه‌ی GST/HST برای کانادایی‌ها: اولین قسط در ۵ جولای واریز می‌شود

یارانه‌ی GST/HST برای کانادایی‌ها: اولین قسط در ۵ جولای واریز می‌شود

پیام جوان: به گزارش سیتی نیوز، خبر خوش برای کانادایی‌های واجد شرایط! اولین قسط از چهار قسط یارانه‌ی مالیات کالاها و خدمات (GST/HST) در تاریخ ۵ جولای به حساب‌های بانکی واریز خواهد شد.

این یارانه‌ی معاف از مالیات که به منظور کمک به افراد و خانواده‌های با درآمد کم و متوسط برای جبران مالیات فروش پرداختی آن‌ها طراحی شده است، در چهار مرحله پرداخت می‌شود.

آژانس درآمد کانادا (CRA) اعلام کرده که کانادایی‌های مجرد طی چهار پرداخت تا سقف ۵۱۹ دلار و زوج‌های متاهل یا افراد در زندگی مشترک تا سقف ۶۸۰ دلار دریافت خواهند کرد. همچنین به ازای هر فرزند زیر ۱۹ سال، تا سقف ۱۷۹ دلار اعتبار اضافی تعلق می‌گیرد.

دور جدید پرداخت‌ها که بر اساس اظهارنامه‌های مالیاتی ۲۰۲۳ محاسبه می‌شود، در تاریخ‌های ۵ جولای و ۴ اکتبر ۲۰۲۴ و همچنین ۳ ژانویه و ۴ آپریل ۲۰۲۵ واریز خواهد شد.

نکته قابل توجه این است که کانادایی‌هایی که کل اعتبار آن‌ها کمتر از ۵۰ دلار در هر سه ماه باشد، کل مبلغ را در این هفته دریافت خواهند کرد.

برای واجد شرایط بودن برای دریافت این یارانه، باید در پایان ماه قبل و ابتدای ماهی که پرداخت انجام می‌شود، از نظر مالیاتی مقیم کانادا باشید. همچنین، ثبت اظهارنامه مالیاتی ۲۰۲۳، حتی در صورت عدم کسب درآمد در سال گذشته، برای دریافت این یارانه ضروری است.

علاوه بر یارانه‌ی GST/HST، سایر پرداخت‌های رفاهی مانند یارانه کربن در ۱۵ جولای و یارانه فرزند در ۱۹ جولای نیز در ماه جولای انجام خواهد شد.

آژانس درآمد کانادا برای تسهیل در محاسبه‌ی یارانه‌های قابل دریافت و میزان واجد شرایط بودن هر فرد، یک ماشین‌حساب آنلاین برای یارانه‌های کودک و خانواده ارائه کرده است.

  مرخصی بیشتر از ۱۲ ماه بعد از زایمان، در کانادا می‌تواند تأیید وام مسکن را دشوارتر کند

برای کسب اطلاعات بیشتر و بررسی شرایط خود، می‌توانید به وب‌سایت آژانس درآمد کانادا مراجعه کنید یا از خدمات این سازمان استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان