• Home
  • >
  • اخبار ونکوور
  • >
  • زن بریتیش کلمبیایی از پرداخت بدهی کارت اعتباری همسر مرحومش معاف شد

زن بریتیش کلمبیایی از پرداخت بدهی کارت اعتباری همسر مرحومش معاف شد

پیام جوان: به گزارش ونکوور ایز آوسوم، زنی در بریتیش کلمبیا از پرداخت بدهی ۵۱,۷۶۴ دلاری کارت اعتباری همسر مرحومش به بانک رویال کانادا معاف شد.

قاضی لیندسی لیستر در حکمی که روز ۳ جون صادر شد، اعلام کرد که کارول اسمیت مسئول بدهی انباشته شده روی کارت ویزا که همسرش آلفرد اسمیت کارت‌خوان اصلی آن بود، نیست.

آقای اسمیت در جون ۲۰۱۹ درگذشت.

بانک رویال کانادا ادعا می‌کرد که خانم اسمیت به عنوان متقاضی مشترک کارت اعتباری، مسئول پرداخت مانده و بهره‌ی تعلق گرفته‌ی آن است. با این حال، قاضی لیستر حکم داد که هیچ مدرک مستندی برای اثبات این موضوع وجود ندارد.

خانم اسمیت ۷۴ ساله در دادگاه شهادت داد که هرگز برای کارت اعتباری رویال بانک درخواست نداده و هرگز با شرایط توافقنامه‌ی کارت‌خوان موافقت نکرده است. او همچنین گفت که به ندرت از کارت خود استفاده می‌کرده و بر این باور بود که یک کاربر مجاز روی کارت اعتباری همسرش است و او به تنهایی مسئول تمام بدهی‌ها است.

علاوه بر این، قاضی لیستر حکم داد که بانک نتوانسته ثابت کند که هیچ یک از خانواده‌ی اسمیت به صراحت با افزایش محدودیت کارت موافقت نکرده اند.

این حکم تاییدی بر این است که حتی اگر نام شما روی کارت اعتباری باشد، لزوماً مسئول پرداخت بدهی آن نیستید. در صورتی که شما به عنوان متقاضی مشترک کارت اعتباری معرفی شده باشید، اما هرگز با شرایط توافقنامه‌ی کارت‌خوان موافقت نکرده باشید، ممکن است بتوانید از پرداخت بدهی آن معاف شوید.

نکاتی که باید به خاطر داشت:

  • قبل از امضای هرگونه توافقنامه‌ی کارت اعتباری، حتماً شرایط و ضوابط آن را به دقت مطالعه کنید.
  • اگر به عنوان متقاضی مشترک کارت اعتباری معرفی شده‌اید، اما از آن استفاده نمی‌کنید، حتماً به بانک اطلاع دهید تا نام شما از کارت حذف شود.
  • در صورت فوت یکی از اعضای خانواده که کارت اعتباری مشترک داشته‌اید، حتماً با بانک تماس بگیرید و آنها را از این موضوع مطلع کنید.
  فراخوان فوری برای لیوان های NÜTRL به دلیل نقص در ساخت

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان