• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ژول کنده، ستاره فرانسوی بارسلونا: این تیم برای کسب عنوان قهرمانی رقابت خواهد کرد

ژول کنده، ستاره فرانسوی بارسلونا: این تیم برای کسب عنوان قهرمانی رقابت خواهد کرد

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لالیگا در ورزشگاه واندا مترو پولیتانو به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و موفق شد با سه گل برابر این تیم به پیروزی برسد.

شاگردان ژاوی عملکرد بسیار خوبی را در این بازی به نمایش گذاشتند و موفق شدند سه امتیاز این بازی که برای آنها بسیار ارزشمند بود را به دست آورند و با توجه به شکست خیرونا برابر ختافه در دیدارهای این هفته، به جایگاه دوم جدول رده‌بندی و فاصله هشت امتیازی رئال مادرید رسیدند.

کنده پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره شرایط این بازی و بارسا اظهار داشت: «من خیلی خوشحال هستم. نتیجه خیلی خوبی در این دیدار کسب کردیم. پیروزی با سه گل در این ورزشگاه چیزی نیست که انتظارش را داشته باشید و شاید تیم‌های کمی موفق به انجام این کار شده باشند.

این پیروزی مهم و بازی خوبی بود. ما به شانسی که برای قهرمانی لالیگا داریم باور داریم اما باید به همین شکل به جنگیدن و تلاش کردن ادامه دهیم. برای مدتی طولانی انتقادهای بسیار زیادی از ما مطرح شد اما ما همچنان فقط روی خودمان تمرکز کردیم و بسیار متحد هستیم. این نتیجه تلاش بسیار سخت و زیادی است که به کار گرفتیم.»

  با اعلام جدیدترین رنکینگ اتحادیه جهانی، فقط یک ایرانی در صدر جدول رنکینگ اوزان دهگانه کشتی آزاد قرار گرفته است

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان