• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • پپ گواردیولا: هنوز نبرد قهرمانی ادامه دارد

پپ گواردیولا: هنوز نبرد قهرمانی ادامه دارد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، سیتی چهارشنبه شب در اتحاد توانست ۴-۱ آرسنال را در یک بازی فینال‌گونه شکست دهد و حالا اگر دو بازی عقب‌افتاده خود را ببرد، با چهار امتیاز بیشتر از آرسنال صدرنشین خواهد شد. سیتی مدعی اول قهرمانی است و می‌تواند عنوان فصل قبل خود را تکرار کند.

پپ گواردیولا وضعیت تیمش پس از پیروزی بزرگ برابر آرسنال را اینگونه تشریح کرد: «شرایط تیم طبیعی و مثل همیشه است. هیچ چیز خاصی اتفاق نیفتاده و ما روی بازی یکشنبه تمرکز داریم. یک جلسه ریکاوری داشتیم و امروز یک روز تعطیل برای تیم است. ما برای بازی فولام مطمئن هستیم. سختی و فشردگی بازی‌ها در این مقطع طبیعی است. البته پیروزی در بازی‌ها به آمادگی هر چه بهتر ذهنی تیم کمک می‌کند. یکشنبه ما فرصت دیگری برای کسب پیروزی داریم.»

پپ گواردیولا در مورد فولام که در رده دهم قرار دارد، گفت: «فولام استثنایی و تیمی فوق‌العاده خوب از لحاظ سازماندهی است. این بازی هم مثل یک فینال است و باید بسیار مراقب باشیم. هیچ تیمی در لیگ برتر از پیش برنده نیست و ما همچنان در رده دوم قرار داریم.»

وضعیت ناتان آکه: «ناتان آکه شرایط بسیار بهتری نسبت به روزهای قبل دارد، اما هنوز با تیم تمرین نمی‌کند. شرایط بدنی و حس او خوب است. مهم است که بازیکن بدن و واکنش آن را خوب بشناسند. فکر نمی‌کنم بازگشت او به درازا بکشد.»

تفاوت نمایش سیتی برابر بایرن و آرسنال: «در مقابل بایرن به اندازه کافی توپ را لمس نکردیم، ولی چهارشنبه بهتر این کار را انجام دادیم. ما یک بازی مهم را بردیم، ولی نبرد قهرمانی ادامه دارد. هنوز کار تمام نشده است.»

  خبری خوش برای آرسنال: مصدومیت مانوئل نویر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ

پپ گواردیولا در مورد کوین دی‌بروینه گفت: «او همان بازیکن یک ماه پیش است، چه بازی کند، چه روی نیمکت باشد. گاهی او هم نیاز به استراحت دارد تا ذهنش باز شود. استانداردهای او بسیار بالاست.»

پپ در مورد اعتماد به بازیکنانش گفت: «در هر تیمی که بوده‌ام، بازیکنانی استثنایی در اختیار داشته‌ام. سوءتفاهم نشود، زمانی که ما ۱۰ امتیاز عقب‌تر از آرسنال بودیم نیز نظر من در مورد بازیکنانم همین بود و من به آنها اعتماد کامل داشتم و دارم. شکست بخشی از فوتبال است و به عنوان مربی همیشه باید شور و اشتیاق را در تیم زنده نگه دارید.»

نبرد قهرمانی: «ما هیچ چیز را بدیهی و تمام شده نمی‌دانیم. از بازی اخیر و عملکردمان خوشحالم، اما هفت بازی باقی مانده است. بله، ما هنوز هفت بازی دیگر در لیگ داریم و باید همین کیفیت بازی خود را تکرار کنیم. وقتی در زمین آرسنال پیروز شدیم، یادتان است چه اتفاقی افتاد؟ ما برابر ناتینگهام فارست مساوی کردیم. حالا می‌رویم تا برابر فولام که یک تیم باورنکردنی است، قرار بگیریم.»

یازده روز بعد، بازی رفت برابر رئال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان: «تکرار قهرمانی لیگ برتر از نظر من هم‌سطح با فتح لیگ قهرمانان است. الان تمرکز من روی فولام است، سپس وستهم، سپس لیدز و بعد از همه اینها برای رئال مادرید آماده می‌شویم. کم و بیش من یک ایده خاص برای این بازی دارم، اما آنها نسبت به فصل گذشته تغییر کرده‌اند. معمولاً من نگران بازی بعدی هستم و وقت نداریم چیزی را اولویت‌بندی کنیم.»

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان