• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مهاجم فرانسوی الاتحاد عربستان از روز شنبه در تمرینات این تیم حاضر می‌شود

مهاجم فرانسوی الاتحاد عربستان از روز شنبه در تمرینات این تیم حاضر می‌شود

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که از سمت رسانه‌های عربستانی در مدت اخیر اخباری مبنی بر عدم تمایل بنزما برای همکاری با الاتحاد منتشر می‌شد و مارچلو گایاردو سرمربی آرژانتینی این تیم هم او را از لیست مسافران اردوی دبی خط زده بود، اکنون رسانه‌های نزدیک به این باشگاه تاریخ بازگشت بنزما به تمرینات الاتحاد را اعلام کردند.

او در تلاش بود تا با تیم‌های اروپایی چون آرسنال و لیون برای انتقال زمستانی به توافق برسد اما با توجه به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی اروپا به نظر می‌رسد این انتقال تکمیل نمی‌شود.

تمرینات الاتحاد از روز گذشته در عربستان آغاز شده و غیبت بنزما در جلسه نخست تمرینی دلیلی است تا حواشی این تیم بسیار زیاد شود اما با این حال قرار است این مهاجم فرانسوی از روز شنبه در تمرینات زردپوشان عربستانی حاضر شود.

کریم بنزما در خاورمیانه شرایط خوبی نداشت و اگرچه موفق به ثبت ۹ گل و ۵ پاس گل شده اما هواداران نماینده فوتبال عربستان از او انتظار بیشتری داشتند و این موضوع موجب شد تا مهاجم سابق رئال مادرید فشار عجیبی را در این تیم تجربه کند.

الاتحاد اکنون در پایان نیم فصل، با ۸ برد، ۴ تساوی و ۶ باخت در رده هفتم جدول ایستاده و با الهلال و النصر اختلاف بسیار زیادی دارد.

  غیبت بنزما و آلبا در تمرینات ال‌کلاسیکو

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان