• Home
  • >
  • اخبار ونکوور
  • >
  • زنگ خطر برای سرویس‌های بهداشتی عمومی در قلب ونکوور: تعطیلی در راه است؟

زنگ خطر برای سرویس‌های بهداشتی عمومی در قلب ونکوور: تعطیلی در راه است؟

پیام جوان: به گزارش سیتی نیوز، دو سرویس بهداشتی عمومی در مرکز شهر ونکوور به دلیل کمبود بودجه در آستانه تعطیلی قرار دارند. این خبر نگران‌کننده‌ای برای افراد بی‌خانمان و ساکنان این منطقه است که به این امکانات حیاتی برای حفظ بهداشت و سلامت خود نیاز دارند.

سرویس‌های بهداشتی خیابان ۱۴۴ هاستینگز شرقی و پارک پیجون که در حال حاضر توسط مسکن بریتیش کلمبیا و اتحادیه شهرداری‌های بریتیش کلمبیا تامین مالی می‌شوند، در پایان ماه جاری با اتمام بودجه روبرو خواهند شد.

تعطیلی این سرویس‌های بهداشتی می‌تواند پیامدهای ناگواری برای افراد بی‌خانمان و جامعه به طور کلی داشته باشد.

گای فلیسلا، کارشناس کاهش آسیب و بهبودی، عدم دسترسی به این سرویس‌های بهداشتی را “غیرانسانی” می‌داند. او به مشکلاتی مانند عدم تمایل کسب‌وکارها به ارائه سرویس بهداشتی به افراد بی‌خانمان و کمبود سرویس‌های بهداشتی در این منطقه اشاره می‌کند.

امی اوانز، مدیر کل انجمن پیشگیری از مصرف بیش از حد دارو، بر اهمیت این سرویس‌های بهداشتی برای افراد بی‌خانمان و گردشگران تاکید می‌کند. او می‌گوید تعطیلی آنها منجر به افزایش آلودگی و مشکلات بهداشتی خواهد شد.

معرفی این سرویس‌های بهداشتی در طول همه‌گیری کرونا یک اقدام ضروری برای حفظ بهداشت عمومی در این منطقه بود. موفقیت این برنامه نشان می‌دهد که تعطیلی آنها گامی اشتباه و زیان‌بار خواهد بود.

شهر ونکوور در حال تلاش برای یافتن راه‌حلی برای تامین بودجه این سرویس‌های بهداشتی است. اما هنوز هیچ منبع بودجه‌ای برای تمدید فعالیت آنها مشخص نشده است.

مردم و فعالان اجتماعی خواستار اقدام فوری از سوی مقامات برای حفظ این سرویس‌های بهداشتی حیاتی هستند.

تعطیلی آنها نه تنها به افراد بی‌خانمان آسیب می‌رساند، بلکه بهداشت و سلامت کل جامعه را به خطر می‌اندازد.

  سفر هوایی فوق ارزان به لاس وگاس از ونکوور!

 

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان