• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ژابی آلونسو پیوستن به لیورپول را به بایرن مونیخ ترجیح می‌دهد

ژابی آلونسو پیوستن به لیورپول را به بایرن مونیخ ترجیح می‌دهد

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، ژابی آلونسو یکی از مربیان جذاب پنج لیگ معتبر اروپایی در این فصل است. او در بایر لورکوزن کار بزرگی انجام داده است و در حال حاضر با پنج امتیاز بیشتر از بایرن مونیخ در صدر جدول قرار دارند.

آنها شنبه گذشته هم در یک عملکرد فوق‌العاده‌ بایرن مونیخ را ۳-۰ شکست دادند تا قدم بزرگی برای کسب قهرمانی این فصل بوندسلیگا برداشته باشند.

با پایان این فصل قطعا علاقه تیم‌های بزرگ به سرمربی اسپانیایی بیشتر خواهد شد. دو مقصد محتمل برای آلونسو، لیورپول و بایرن مونیخ هستند.

لیورپولی‌ها پس از تصمیم یورگن کلوپ برای جدایی از این باشگاه در پایان فصل، به دنبال انتخاب مربی جدید هستند. با توجه به اینکه آلونسو علاقه زیادی به لیورپول دارد، رسانه‌ها احتمال داده‌اند که او در تابستان به‌عنوان مربی این تیم انتخاب خواهد شد.

با این حال قرمزها در این راه یک رقیب جدی دارند. بایرن مونیخ پس از نمایش‌های ضعیف توماس توخل احتمال اخراج او را در نظر گرفته است. دو گزینه‌ای که ممکن است به‌عنوان جانشین توخل انتخاب شوند، ژابی آلونسو و هانسی فلیک هستند.

با این حال به‌نظر می‌رسد که قرار نیست اتفاق عجیبی رخ دهد و ژابی آلونسو در پایان فصل از بین دو تیم لیورپول و بایرن مونیخ، باشگاه انگلیسی را انتخاب خواهد کرد.

  مهدوی کیا به طور رسمی سرمربی تیم امید شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان