• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • درخواست ۱۵ میلیون پوندی مدیران فاینورد برای فسخ قرارداد اسلوت

درخواست ۱۵ میلیون پوندی مدیران فاینورد برای فسخ قرارداد اسلوت

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، آرنه اسلوت، مربی فاینورد، امروز اعلام کرد که این تابستان به تاتنهام ملحق نخواهد شد. او در قراردادش بندی دارد که در ازای پرداخت شش میلیون پوند می‌تواند از فاینورد برود ولی این بند از تابستان آینده فعال خواهد شد.

تاتنهام گمان می‌کرد مدیران فاینورد برای فسخ قرارداد اسلوت، رقمی در حول و حوش همین شش میلیون پوند از آنها طلب می‌کنند، اما رقم درخواستی قهرمان هلند در روزهای اخیر به طرز چشمگیری بالا رفت و تا ۱۵ میلیون پوند هم رسید تا به این ترتیب، تاتنهام قید بستن قرارداد با او را بزند.

دیروز جلسه‌ای با حضور رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه‌های سرمربی جهانبخش، با مدیران باشگاه برگزار شد که ظاهرا نتیجه ناخوشایندی برای مربی تیم در پی داشته است.

از یک طرف اسلوت قصد داشت سه دستیار خود را هم به لندن ببرد که این موجب ناراحتی فاینورد شده و دلیل افزایش رقم درخواستی همین مسئله بوده؛ از سوی دیگر، باشگاه از این ناراحت است که هفت میلیون پوند خرج خریدن دو بازیکنی -رامیز زروکی و توماس فان دن بلت- کرده که اسلوت از آنها خواسته است.

همچنین سکوت اسلوت در روزهای اخیر که شایعه انتقالش به تاتنهام را تا امروز تکذیب نکرد، رابطه بین باشگاه و مربی را مخدوش‌تر کرده است. منابع آگاه می‌گویند، حتی با وجود بیانیه اسلوت، او باز هم آماده پیوستن به تاتنهام است ولی افزایش ناگهانی رقم درخواستی فاینورد، این جابجایی را ناممکن ساخته است.

  نام تیم اسلحه سابر مردان ایران وارد فهرست المپیکی های این اسلحه شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان