• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • پیروزی منچسترسیتی برابر رئال، می‌تواند به دریافتی ارلینگ هالند از سیتی تا چهار میلیون یورو اضافه کند

پیروزی منچسترسیتی برابر رئال، می‌تواند به دریافتی ارلینگ هالند از سیتی تا چهار میلیون یورو اضافه کند

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، خرید ارلینگ هالند را بدون شک می‌توان موفقیتی بی چون و چرا برای مدیریت ورزشی منچسترسیتی دانست. با توجه به عملکرد این مهاجم در سالزبورگ و بروسیا دورتموند، خرید او یک شرط‌بندی مطمئن بود و نزدیک به ۶۰ میلیون یورو نیز برای او پرداخت شد که با بندهای متغیر این رقم افزایش نیز خواهد یافت.

هالند با ۵۱ گل زده در ۴۶ بازی، بهترین گلزن تاریخ انگلیس در یک فصل شده و همچنین با ۱۱ گل در هفت بازی لیگ قهرمانان و ۳۵ گل در ۳۲ بازی لیگ برتر، آقای گل هر دو رقابت است.
با این اعداد جای تعجب نیست که او با دستمزد نزدیک به ۲۲ میلیون یورو در هر فصل، دومین بازیکن پردرآمد لیگ برتر است و پس از هم‌تیمی خود، کوین دی بروینه، در رتبه دوم قرار دارد. با این حال، این رقم می‌تواند بیش از چهار میلیون یوروی دیگر نیز افزایش یابد.
اگر منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر شود، رقابتی که در حال حاضر پس از شکست دادن آرسنال، پیشتاز آن است، این بازیکن نروژی ۱٫۱ میلیون یورو بیشتر به جیب خواهد زد. همان مبلغی که در صورت قهرمانی تیم در لیگ قهرمانان اروپا دریافت خواهد کرد. علاوه بر این، اگر سیتی بتواند منچستریونایتد را در فینال جام حذفی شکست دهد، ۴۰۰ هزار یوروی دیگر به دریافتی هالند اضافه می‌شود. هالند برای کفش طلای اروپا، جایزه‌ای که عملاً برنده آن شده، ۴۰۰۰۰۰ یورو دریافت خواهد کرد.

آخرین جایزه مهم بردن توپ طلا خواهد بود، جایزه‌ای که ۱٫۱ میلیون یورو برای ستاره نروژی سود خواهد داشت.به این ترتیب در مجموع، اگر هالند از الان تا پایان فصل به تمام اهداف باقی‌مانده دست پیدا کند، کمی بیش از چهار میلیون یورو به دستمزد خود اضافه می‌کند. در اولین قدم، هالند باید کمک کند سیتی، رئال را از نیمه نهایی لیگ قهرمانان کنار بزند. موفق خواهد شد؟

  منچستریونایتد، جدی ترین مشتری ارلینگ هالند، مهاجم گلزن دورتموند

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان