• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • سند دروغ بزرگی که والنسیا در مورد وینیسیوس گفت

سند دروغ بزرگی که والنسیا در مورد وینیسیوس گفت

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، وینیسیوس مهرماه در دادگاه رسیدگی به اتفاقات بازی فصل گذشته والنسیا-رئال مادرید در مستایا حاضر شد و شهادت داد. او عنوان کرد که در ورزشگاه تنها چیزی که شنیده، شعارهای نژادپرستانه بوده است. دیداری که بسیار جنجالی شد.

در پی این اظهارات، باشگاه والنسیا وینیسیوس را متهم کرده است که در بیانیه خود در دادگاه شماره ۱۰ والنسیا در توصیف وقایعی که در آن بازی رخ داد، دروغ گفته است. باشگاه والنسیا طی بیانیه‌ای رسمی از ستاره برزیلی درخواست کرده تا شهادت خودش را که از طریق ویدئو کنفرانس در دادگاه ارائه کرده، اصلاح کند.

وکیل باشگاه والنسیا مدعی شد که وینیسیوس در دادگاه گفته است تمام ورزشگاه علیه او شعار نژادپرستانه می‌دادند و باشگاه نیز اعلام کرد این اظهارات وجهه و اعتبار شهر در دنیا را خراب کرده است.

اکنون خبرگزاری EFE به سندی دست یافته که خلاف این ادعا را ثابت می‌کند. متن اظهارات ستاره برزیلی رئال به دست این خبرگزاری رسیده که بر این اساس او گفته بود بخش‌هایی کوچک از ورزشگاه علیه او شعار می‌دادند. او هیچ جا نگفته بود تمام مستایا شعارهای نژادپرستانه سر دادند.

طبق گزارش مارکا، به فاصله دو روز تا بازی والنسیا-رئال در مستایا، وینیسیوس قصد ندارد در این مورد بیانیه‌ای صادر کند و تمرکز او کاملا روی بازی است. او در بازی رفت که رئال ۵-۱ برد، انتقامش را با زدن دو گل گرفت و می‌خواهد این بار در مستایا زهرش را به والنسیا بریزد.

  کارلو آنچلوتی: وینیسیوس بی‌رقیب و بهترین بازیکن فوتبال دنیاست

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان