• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • کاهش ارزش بازار رمزارزها تا رقم ۸۱۸ میلیارد دلار

کاهش ارزش بازار رمزارزها تا رقم ۸۱۸ میلیارد دلار

پیام جوان: به گزارش اقتصادنیوز، جو بازار رمزارزها امروز هم منفی است. اکثر نمادها منفی هستند و تعداد نمادهای مثبت، بسیار کم است. امروز بیت کوین با افت ۲ درصدی در محدوده ۱۶۲۰۰ دلار معامله می شود.

البته بازده هفتگی بیت کوین مثبت ۷ دهم درصد است اما در مقیاس ماهانه، این ارز افت ۲۱ درصدی داشته است. ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته ۲۴ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز ۳۱۱ میلیارد دلار است.

با توجه به افتی که بیت کوین اخیرا داشته، تحلیلگران پیش بینی می کنند که ممکن است قیمت در یک روند کوتاه مدت رو به بالا برود اما اینکه این روند ادامه دار باشد یا زمینه سقوطی جدید را فراهم کند، فعلا مشخص نیست.

ارزش معاملات اتریوم کمی بهبود یافته و از ۴ میلیارد دلار به ۶ میلیارد دلار رسیده و ارزش بازار آن نیز عدد ۱۴۳ میلیارد دلار را نمایش می دهد.

سقوط ۱۱ درصدی دوج کوین
امروز در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار تنها Trust Wallet Token با رشد ۷ درصدی و ایپ کوین با رشد یک درصدی، مثبت هستند. مابقی آلت کوین ها افت داشته اند.

بیشترین افت امروز برای هوبی توکن و دوج کوین است که ۱۰ درصد سقوط کرده اند. پس از آن لئو با افت ۸ درصدی و کوانت و چیلیز با افت ۷ درصدی قرار دارند.

در مقیاس هفتگی هوبی توکن با رشد ۴۱ درصدی بهترین وضعیت را دارد و ایپ کوین، دوج کوین و لایت کوین هم بیش از ۲۰ درصد صعود کرده اند. چیلیز هم با افت ۱۶ درصدی بیشترین کاهش هفتگی را نمایش می دهد.

  رشد قابل توجه رمزارزهای برتر در بازار جهانی

اما در مقیاس ماهانه وضعیت اکثر نمادها بد است. به جز Trust Wallet Token (85 درصد رشد)، لایت کوین (۳۰ درصد رشد) OKB (25 درصد رشد) و تون کوین (۴ درصد رشد)، مابقی نمادها طی یک ماه گذشته افت کرده اند که بیشترین افت مربوط به سولانا با سقوط ۵۹ درصدی است.

کاهش ارزش بازار تا رقم ۸۱۸ میلیارد دلار
ارزش بازار ارزهای دیجیتال با افت ۲٫۷ درصدی به ۸۱۸ میلیارد دلار رسیده و رقم معاملات نیز طی شبانه روز گذشته ۴۵ میلیارد دلار بوده که نسبت به دیروز رشد ۲۵ درصدی را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای ۲ میلیارد دلار و ارزش معاملات استیبل کوین ها هم ۴۲ میلیارد دلار بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان