• Home
  • >
  • اخبار ونکوور
  • >
  • شرایط دریافت یارانه خودروهای برقی در بریتیش کلمبیا سخت‌تر شد

شرایط دریافت یارانه خودروهای برقی در بریتیش کلمبیا سخت‌تر شد

پیام جوان: به گزارش سیتی نیوز، دولت بریتیش کلمبیا به دلیل افزایش تقاضا و کمبود بودجه، شرایط دریافت یارانه خودروهای برقی را تغییر داده است. از این پس، فقط خودروهای برقی با قیمت زیر ۵۰ هزار دلار واجد شرایط دریافت یارانه تا سقف ۴۰۰۰ دلار خواهند بود.

این تغییر ناگهانی، نارضایتی انجمن‌ها و فروشندگان خودروهای برقی را به دنبال داشته است. آنها معتقدند که این اقدام، خرید خودروهای برقی را برای بسیاری از خانواده‌ها، به ویژه آنهایی که به دنبال شاسی بلندهای کوچک هستند، دشوارتر می‌کند و ممکن است به اهداف بلندپروازانه استان برای کاهش اتکا به خودروهای بنزینی آسیب برساند.

دولت بریتیش کلمبیا در سال ۲۰۱۹ برنامه یارانه خودروهای برقی خود را راه اندازی کرد تا به تسریع روند اتخاذ این وسایل نقلیه پاک کمک کند. این برنامه یارانه‌ها تا ۴۰۰۰ دلار برای خودروهای برقی جدید و تا ۲۰۰۰ دلار برای خودروهای برقی دست دوم ارائه می‌کرد. با افزایش محبوبیت خودروهای برقی، تقاضا برای یارانه‌ها نیز افزایش یافته است.

دولت می‌گوید که این تغییر برای اطمینان از اینکه یارانه‌ها به طور موثر برای رسیدن به اهداف آب و هوایی استان استفاده می‌شوند، ضروری است.

این تغییر می‌تواند بر تقاضا برای خودروهای برقی در بریتیش کلمبیا تأثیر بگذارد. ممکن است برخی از افراد که به دنبال خرید خودروهای برقی با قیمت بالاتر بودند، برنامه‌های خود را تغییر دهند. همچنین این امر می‌تواند به از دست رفتن شغل در صنعت خودروهای برقی منجر شود.

  پرستار بریتیش کلمبیایی به دلیل عدم کمک به بیمار زمین‌خورده تنبیه شد

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان