• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • سه فینال و سه پیروزی پیش روی بارسلونا

سه فینال و سه پیروزی پیش روی بارسلونا

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، پس از بازی برابر ناپولی در لیگ قهرمانان، بارسلونا باید رقابت‌های اروپایی را کنار بگذارد و دوباره روی لالیگا تمرکز کند، جایی که، همانطور که ژاوی هرناندز گفت، هر بازی باقی مانده تا پایان فصل مثل فینال است.

اولین بازی، امشب برابر ختافه است و با هدف تغییر روند پس از دریافت ۱۴ گل در پنج بازی اخیر، که بارسا تنها توانسته دو پیروزی را کسب کند. یک بازی مساوی شده و در دو بازی نیز مغلوب شده است. آبی اناری‌ها در سه بازی باقی مانده قبل از بازی برگشت برابر ناپولی محکوم به سه برد و کسب ۹ امتیاز است.

بارسلونا بعد از بازی امروز باید به سن مامس برود تا برابر بیلبائو قرار بگیرد و سپس در خانه میزبان مایورکاست. کسب ۹ امتیاز رویایی خواهد بود هرچند هفت امتیاز منطقی به نظر می‌رسد.

بارسا در بازی رفت برابر ختافه بدون گل متوقف شد، در دیداری که پنالتی دقیقه پایانی این تیم به دلیل برخورد توپ به دست گاوی پس گرفته شد. ختافه حریفی است که عادت دارد بارسلونا را خفه کند، حریفی سرسخت برای آبی و اناری‌ها. تیم خوزه بوردالاس تیمی است که بیشترین کارت را در لیگ گرفته: ۸۸ کارت زرد و ۹ قرمز تاکنون. آنها فصل جاری شرایط خوبی دارد و با ۳۴ امتیاز در رده دهم هستند و به احتمال فراوان دغدغه سقوط نخواهند داشت. بارسا باید هر طور شده این بازی را ببرد و البته دو بازی بعدی را، ژاوی به هدفش می‌رسد؟

  پدری گونزالس، غایب بزرگ بارسلونا در ال‌کلاسیکو

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان