• Home
  • >
  • اخبار ونکوور
  • >
  • ونکوور میزبان هفدهمین سالگرد روز جهانی اسکیت‌برد با حضور هزاران نفر از سراسر جهان

ونکوور میزبان هفدهمین سالگرد روز جهانی اسکیت‌برد با حضور هزاران نفر از سراسر جهان

پیام جوان: به گزارش سیتی نیوز، هزاران اسکیت‌باز از سراسر جهان برای هفدهمین سال متوالی به مناسبت روز جهانی اسکیت‌برد به ونکوور سرازیر شدند و با تسخیر مرکز شهر این رویداد را جشن گرفتند.

این مراسم با گرم کردن بدن در پارک اسکیت پلازا زیر پل هوایی جورجیا آغاز شد، جایی که صدها اسکیت‌باز در گرمای تابستان مشغول اسکیت‌سواری بودند.

جشنواره‌ای برای همه

سایرس تیدکه، مجری مراسم، گفت: «اینجا در ونکوور، یکی از بزرگترین روزهای جهانی اسکیت‌برد را در دنیا داریم. این یک رویداد برجسته است. معنای روز جهانی اسکیت‌برد برای همه، فقط دور هم جمع شدن است. کنار هم بودن، جشن گرفتن این فعالیت فوق‌العاده‌ای که همه ما کشف کرده‌ایم، هیجان‌انگیز است. بچه‌ها، بزرگسالان، والدین، همه. بیایید این کار را انجام دهیم.»

مسابقات، هدایا و اسکیت‌سواری گروهی

این رویداد شامل مسابقات نمایشی اسکیت‌برد با جایزه نقدی، هدیه و اسکیت‌سواری گروهی در خیابان بود که در نهایت اسکیت‌بازها ساختمان دادگاه را تسخیر کردند.

اسکیت‌بازان از سراسر جهان

اسکیت‌بازها از سراسر جهان برای شرکت در این رویداد به ونکوور سفر کردند. الکساندرا، اسکیت‌بازی که از پاریس به ونکوور آمده بود، گفت: «مردم مهربان و پذیرا هستند. جالب است که این جامعه به این سرعت در حال رشد است.»

گرامیداشت روز ملی مردم بومی

اسکیت‌بازان همچنین روز ملی مردم بومی را در روز جمعه گرامی داشتند. جو بوفالو، اسکیت‌باز حرفه‌ای، که به جوانان بومی برای شروع اسکیت‌برد با سازمان «جوانان اسکیت‌باز ملل» کمک می‌کند، گفت: «این زندگی‌ساز است. آن‌ها تمام اعتمادشان را به ما می‌دهند تا بتوانیم همه جنبه‌های مثبت اسکیت‌برد را به آن‌ها نشان دهیم. شاید آن‌ها در ابتدا در این کار خیلی خوب نباشند و ممکن است ادامه ندهند، اما وقتی گروه خود را پیدا کنید، همه چیز درست می‌شود.»

  A&W کانادا و Pret A Manger اروپا برای توسعه بلندمدت در کانادا همکاری می‌کنند

روز جهانی اسکیت‌برد، رویدادی سالانه

روز جهانی اسکیت‌برد یک رویداد سالانه است که در سراسر جهان برگزار می‌شود و فرصتی برای اسکیت‌بازان در هر سطحی است تا گرد هم جمع شوند، مهارت‌های خود را به نمایش بگذارند و از این ورزش لذت ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان