• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • برادر الخاندرو گارناچو از فداکاری این ستاره یونایتد می‌گوید

برادر الخاندرو گارناچو از فداکاری این ستاره یونایتد می‌گوید

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد روز گذشته در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس روبروی لیورپول به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۳-۴ در وقت اضافه شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی این مسابقات شود.

این نتیجه در حالی برای شاگردان اریک تن‌هاخ رقم خورد که آنها در وقت اضافه هم از حریف عقب افتادند اما نه تنها موفق شدند گل خورده را جبران کنند، بلکه در فاصله چند لحظه تا به صدا در آمدن سوت پایان بازی و آغاز ضربات پنالتی دروازه حریف را باز کردند و برنده میدان شدند.

گارناچو که این فصل به یکی از بازیکنان خوب و مورد اعتماد سرمربی هلندی یونایتد تبدیل شده هم در این دیدار از ابتدا در میدان حضور داشت و موفق شد پاس گل پیروزی‌بخش تیمش را در دقیقه ۱۲۱ برای آماد دیالو ارسال کند تا نقش مهمی را هم در این برد ایفا کرده باشد.

برادر او پس از پایان این بازی با انتشار پستی در صفحه‌اش در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «گارناچو این هفته به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ تنها دو روز تمرین کرد اما باز هم ۱۲۰ دقیقه دوید و پاس گل پیروزی را ارسال کرد. من به تو افتخار می‌کنم داداش بزرگ.»

  استقبال کلوپ از بازی یونایتد: سعی می‌کنم لذت ببرم

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان