• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • PG&E قصد دارد هزینه کمپین تبلیغاتی ۶ میلیون دلاری را بر دوش مشتریان بگذارد

PG&E قصد دارد هزینه کمپین تبلیغاتی ۶ میلیون دلاری را بر دوش مشتریان بگذارد

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، شرکت PG&E اخیراً اعلام کرده است که قصد دارد هزینه یک کمپین تبلیغاتی ۶ میلیون دلاری را که به طور مداوم در حال پخش است و آن را «ارتباطات ایمنی» می‌نامد، بر عهده مشتریان بگذارد. این کمپین که از سال گذشته آغاز شده، شامل تبلیغاتی است که در آن پتی پاپ، مدیرعامل PG&E، به برنامه‌های این شرکت برای زیرزمینی کردن ۱۰,۰۰۰ مایل از خطوط برق و سایر اقدامات برای افزایش ایمنی و قابلیت اطمینان سیستم برق اشاره می‌کند.

با این حال، منتقدان این اقدام را تلاشی آشکار برای ترویج شرکت PG&E و نه ارتقای ایمنی عمومی می‌دانند. آنها می‌گویند که این پول باید برای پیشگیری از آتش‌سوزی‌های جنگلی، که خطری جدی برای ایالت کالیفرنیا است، استفاده شود.

کیتی مورسونی، وکیل گروه مدافع حقوق مصرف‌کنندگان TURN، گفت: «این عجیب است که از مشتریان برای تبلیغات تجاری که فقط برای شرکت تبلیغ می‌کند، هزینه گرفته شود.»

او ادامه داد: «مهم‌ترین چیزی که مردم در مورد شرکت برق خود به من شکایت می‌کنند این است که آن‌ها تمام این تبلیغات PG&E را می‌بینند و تصور می‌کنند که آن‌ها به عنوان مشتری هزینه آن‌ها را پرداخت می‌کنند – و از من می‌پرسند، آیا آن‌ها هزینه این تبلیغات را پرداخت می‌کنند؟»

PG&E در بیانیه‌ای اعلام کرد که این تبلیغات در پاسخ به درخواست مشتریان برای اطلاع از اقدامات این شرکت برای افزایش ایمنی در برابر آتش‌سوزی‌های جنگلی و قابلیت اطمینان سیستم برق است. با این حال، منتقدان می‌گویند که بسیاری از اقداماتی که در تبلیغات ذکر شده است، مانند زیرزمینی کردن خطوط برق، قبلاً در حال انجام بوده و ارتباطی با کمپین تبلیغاتی جدید ندارد.

  برگزاری یکی از بزرگ‌ترین جشنواره‌های فیلم مستقل در سن حوزه

علاوه بر این، PG&E قبلاً از بودجه آتش‌سوزی برای تأمین مالی تبلیغات استفاده کرده است. در سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۲، این شرکت ۱۵ میلیون دلار از این بودجه را برای پرداخت هزینه تبلیغاتی که آن را «آموزشی» می‌نامید، دریافت کرد.

منتقدان می‌گویند که این سابقه نشان می‌دهد که PG&E از بودجه‌های اختصاص یافته به اهداف عمومی برای ترویج خود استفاده می‌کند. آنها خواستار آن هستند که تنظیم‌کننده‌ها مانع از استفاده PG&E از پول آتش‌سوزی برای تبلیغات بیشتر شوند.

هنوز مشخص نیست که آیا PG&E موفق به دریافت تأییدیه برای استفاده از بودجه آتش‌سوزی برای تأمین مالی کمپین تبلیغاتی جدید خود خواهد شد یا خیر. با این حال، این موضوع بحث داغی را در مورد نحوه استفاده از این بودجه‌ها و تعهد PG&E به ایمنی عمومی برانگیخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان