• Home
  • >
  • اخبار ونکوور
  • >
  • مسافر کانادایی در دعوی تاخیر پرواز علیه وست‌جت غرامت دریافت کرد، اما نه به اندازه درخواست اولیه

مسافر کانادایی در دعوی تاخیر پرواز علیه وست‌جت غرامت دریافت کرد، اما نه به اندازه درخواست اولیه

پیام جوان: به گزارش ونکوور ایز آوسوم، یک دادگاه در بریتیش کلمبیا به زنی به نام دکتر ایمه ماگ‌ریج غرامت ۵۷۵ دلاری به دلیل تاخیر در پرواز وست‌جت به فینیکس در دسامبر گذشته اعطا کرد. این رقم به طور قابل توجهی کمتر از ۲۴۶۲ دلاری است که او درخواست کرده بود.

ماگ‌ریج بلیط رفت و برگشت از کلونا به فینیکس با توقف در کلگری را با وست‌جت رزرو کرده بود. با این حال، پرواز او از کلونا به کلگری با تاخیر مواجه شد و او پرواز ارتباطی خود به فینیکس را از دست داد.

او مجبور شد با یک شرکت هواپیمایی دیگر به فینیکس پرواز کند و هزینه آن را از وست‌جت درخواست کرد. وست‌جت اکثر ادعاهای او را رد کرد، اما با بازپرداخت هزینه قسمت استفاده نشده بلیط او موافقت کرد.

با این حال، دادگاه حکم داد که وست‌جت باید غرامت تاخیر را نیز به ماگ‌ریج پرداخت کند، زیرا آنها نتوانستند او را در پرواز دیگری به فینیکس در عرض ۹ ساعت رزرو کنند.

دادگاه همچنین خاطرنشان کرد که وست‌جت در هیچ زمانی گزینه‌های سفر جایگزین را به ماگ‌ریج ارائه نکرده است، حتی زمانی که او منتظر بود تا ببیند آیا آنها می‌توانند او را در پرواز دیگری رزرو کنند یا خیر.

با این حال، دادگاه به نفع وست‌جت حکم داد که آنها مجبور به بازپرداخت کامل بلیط او نیستند، زیرا او در نهایت با یک شرکت هواپیمایی دیگر به مقصد خود رسید.

این حکم جدیدترین مورد در سلسله دعاوی حقوقی مربوط به تاخیر پرواز در کانادا است. در سال‌های اخیر، چندین قاضی حکم داده‌اند که شرکت‌های هواپیمایی باید به مسافرانی که به دلیل تاخیر پرواز متحمل ضرر شده‌اند، غرامت بپردازند.

  چشم‌انداز اقتصادی ضعیف در کوتاه‌مدت برای کانادا و بریتیش کلمبیا!

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان