• Home
  • >
  • اخبار ونکوور
  • >
  • رای دادگاه داوری بریتیش کلمبیا به نفع صاحبخانه در پرونده هجوم ساس تختخوابی

رای دادگاه داوری بریتیش کلمبیا به نفع صاحبخانه در پرونده هجوم ساس تختخوابی

پیام جوان: به گزارش ونکوور ایز آوسوم، دادگاه داوری ملکی بریتیش کلمبیا (B.C.) در حکمی به نفع صاحبخانه‌ای رای داد که متهم به هجوم ساس تختخوابی و خسارت به اموال مستاجر شده بود.

شارون فریزر، مستاجر، مدعی بود که هجوم ساس تختخوابی در خانه‌ای که از کریستن نایسن اجاره کرده بود، به اموالش آسیب رسانده و او را مجبور به پرداخت هزینه‌های سم‌پاشی و سایر موارد کرده است. خانم فریزر خواستار دریافت ۸۹۵.۲۹ دلار کانادا غرامت شده بود.

با این حال، خانم نایسن این اتهامات را رد کرد و گفت که خودش بلافاصله پس از اطلاع از وجود ساس، یک شرکت سم‌پاشی را استخدام کرده است.

در جریان رسیدگی به پرونده، مشخص شد که ساس تختخوابی در اواسط جون ۲۰۲۲ در خانه پیدا شده و خانم فریزر ماه بعد از آنجا نقل مکان کرده است.

خانم فریزر مدعی بود که پسر خانم نایسن در زمان نقل مکان به خانه در جون ۲۰۲۲ ساس تختخوابی را وارد خانه کرده است. اما خانم نایسن گفت که ساس‌ها قبل از نقل مکان پسرش در خانه بوده و او فکر می‌کرد که کک هستند.

دادگاه داوری به دلیل فقدان شواهد کافی، از جمله عدم ارائه نظر کارشناسی توسط خانم فریزر، نتوانست منبع ساس تختخوابی را به طور قطعی مشخص کند.

علاوه بر این، دادگاه خاطرنشان کرد که خانم فریزر هیچ مدرکی مبنی بر اینکه ساس‌ها به اموالش آسیب رسانده یا اینکه مجبور به پرداخت هزینه‌های اضافی به دلیل هجوم ساس شده، ارائه نکرده است.

در نهایت، دادگاه به نفع خانم نایسن رای داد و ادعای غرامت خانم فریزر را رد کرد.

  سه کوهنورد در پارک استانی گاریبالدی مفقود شدند!

این حکم نشان می‌دهد که اثبات مسئولیت صاحبخانه در قبال خسارات ناشی از هجوم ساس تختخوابی می‌تواند دشوار باشد، به خصوص اگر مستاجر نتواند شواهد کافی ارائه دهد.

در صورت بروز چنین مشکلاتی، مستاجران باید در اسرع وقت به صاحبخانه اطلاع داده و برای از بین بردن ساس‌ها اقدام کنند. همچنین، مستاجران باید از اموال آسیب‌دیده عکس یا فیلم تهیه کرده و برای اثبات ضرر و زیان خود از فاکتورها و رسیدها نگهداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان