سواحل کالیفرنیا در صدر فهرست بهترین سواحل آمریکا!

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، مجله مسافرتی و تفریحی (Travel and Leisure) در جدیدترین لیست خود از ۲۵ ساحل برتر آمریکا، چهار ساحل کالیفرنیا را در صدر جدول قرار داده است. این سواحل که شامل پوپ بیچ در دریاچه تاهو، کارمل بیچ، ساحل سانتا مونیکا و ساحل کورونادو در سن دیگو می‌شوند، به دلیل زیبایی طبیعی، تنوع فعالیت‌ها و دسترسی آسان، مورد تحسین این مجله قرار گرفته‌اند.

پوپ بیچ با شن‌های نرم، درختان کاج بلند و منظره‌ای خیره‌کننده از کوهستان، مکانی ایده‌آل برای شنا، پیک نیک و تفریح در طبیعت است. کارمل بیچ با آب‌های لاجوردی و ساحل صخره‌ای، بهشت موج‌سواران و عاشقان طبیعت است. ساحل سانتا مونیکا با شور و نشاط و امکانات رفاهی فراوان، مقصدی محبوب برای گردشگران و اهالی کالیفرنیا محسوب می‌شود. و ساحل کورونادو با امواج آرام و فضای خانوادگی، مکانی مناسب برای استراحت و تفریح با کودکان است.

کالیفرنیا با دارا بودن چهار ساحل در این لیست، بیشترین تعداد سواحل را در میان ایالت‌های دیگر به خود اختصاص داده است. تنوع سواحل این ایالت از نظر آب و هوا، مناظر، فعالیت‌ها و امکانات، آن را به مقصدی ایده‌آل برای دوستداران دریا و ساحل تبدیل کرده است.

علاوه بر سواحل کالیفرنیا، این لیست شامل سواحل محبوبی در ایالت‌های هاوایی، فلوریدا، نیویورک، مریلند، اورگان، واشنگتن، ایلینوی، میشیگان، کلرادو، جورجیا، ماساچوست، نیوجرسی، ورمانت، آلاباما، مینه‌سوتا، کارولینای جنوبی و کنتیکت نیز می‌شود.

مجله Travel and Leisure در انتخاب این سواحل، معیارهای مختلفی از جمله کیفیت شن، امواج، میزان خلوت بودن، دسترسی به حمل و نقل عمومی و پارکینگ، وجود اسکله، فعالیت‌های تفریحی و سایه‌بان را در نظر گرفته است. این لیست می‌تواند راهنمای مناسبی برای مسافرانی باشد که به دنبال تجربه بهترین سواحل در ایالات متحده هستند.

  پرستار سن حوزه‌ای، هنگام تعطیلات در جزایر گالاپاگوس مورد حمله یک کوسه قرار گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان