• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • اعتصاب پرستاران در سانتا کلارا: ۳۸۰۰ پرستار برای ایمنی بیمار و شرایط کاری بهتر دست به اعتصاب می‌زنند

اعتصاب پرستاران در سانتا کلارا: ۳۸۰۰ پرستار برای ایمنی بیمار و شرایط کاری بهتر دست به اعتصاب می‌زنند

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، برای اولین بار در تاریخ سانتا کلارا، نزدیک به ۴۰۰۰ پرستار در سه بیمارستان این شهرستان از صبح سه شنبه ۲ آوریل ۲۰۲۴ دست به اعتصاب خواهند زد. این اعتصاب که تا صبح زود جمعه ۵ آوریل ادامه خواهد داشت، ۳۸۰۰ پرستار را در بیمارستان های مرکز پزشکی سانتا کلارا ولی، اوکانر و منطقه ای سنت لوئیس تحت تاثیر قرار خواهد داد.

پرستاران معترض خواستار بهبود ایمنی بیمار، پایان خشونت در محل کار و کاهش نسبت بیمار به پرستار هستند. آنها می گویند که کمبود پرسنل و شرایط کاری ناامن، جان بیماران و خودشان را در معرض خطر قرار می دهد.

میلائه تول، پرستار بیمارستان اوکانر، در مصاحبه ای گفت: “ما به تغییراتی نیاز داریم. به همین دلیل این اعتصاب در حال رخ دادن است.”

اعضای هیئت مدیره انجمن پرستاران حرفه ای ثبت نام شده (RNPA) که این اعتصاب را رهبری می کنند، می گویند که قرارداد پرستاران با شهرستان سانتا کلارا در اواخر اکتبر سال گذشته به پایان رسیده است. آنها مذاکرات با مقامات شهرستان را برای رسیدن به توافقی بر سر دستمزد، مزایا و شرایط کاری بهتر ادامه داده اند، اما تاکنون به نتیجه ای نرسیده اند.

در حالی که افزایش دستمزد بخشی از خواسته های پرستاران است، آنها تاکید می کنند که ایمنی بیمار و شرایط کاری منصفانه اولویت اصلی آنهاست.

امی انگلیسی، عضو هیئت مدیره RNPA، گفت: “وقتی پرستاری برای دو بیمار داریم، او می تواند آن را مدیریت کند. اما به محض اینکه از یک پرستار به پنج بیمار برویم، اگر دو یا چند بیمار از دستگاه تنفس مصنوعی جدا شوند، وضعیت بسیار بدی است.”

  هشدارهای تخلیه شهرستان سانتا کلارا در جنوب گیلروی گسترش یافت

مقامات شهرستان سانتا کلارا می گویند که آنها در حال مذاکره با RNPA هستند و متعهد به یافتن راه حلی هستند که به نفع بیماران و پرستاران باشد. آنها همچنین می گویند که اقداماتی را برای تضمین ایمنی بیماران و کارکنان در طول اعتصاب انجام داده اند.

این اعتصاب می تواند تأثیر قابل توجهی بر خدمات بهداشتی در سانتا کلارا داشته باشد. بیماران ممکن است با زمان انتظار طولانی تر و لغو قرار ملاقات مواجه شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان