• Home
  • >
  • اخبار ونکوور
  • >
  • ونکوور در آخر هفته‌ای پرماجرا: از شکسپیر تا زامبی و سیب‌در‌ی!

ونکوور در آخر هفته‌ای پرماجرا: از شکسپیر تا زامبی و سیب‌در‌ی!

پیام جوان: به گزارش ونکوور ایز آوسوم، آخر هفته‌ای هیجان‌انگیز در انتظار اهالی ونکوور و گردشگران این شهر است. از تئاتر شکسپیر در فضای باز و نبرد با زامبی‌ها در دنیای مجازی گرفته تا نوشیدن گوارای BC Cider و چشیدن طعم غذاهای متنوع، برنامه‌های متنوعی برای سلیقه‌های مختلف در نظر گرفته شده است.

جشنواره تئاتر شکسپیر بارد روی ساحل که از این هفته آغاز شده، تا پایان تابستان با اجرای روزانه نمایش‌های کلاسیک در پارک خیره کننده ونیر ادامه خواهد داشت. چادرهای سفید جشنواره، میزبان تماشاچیانی خواهد بود که می‌توانند از تماشای آثاری چون “دوازدهمین شب”، “هملت” و “کمدی اشتباهات” لذت ببرند.

علاقه‌مندان به هیجان و سرگرمی می‌توانند در این آخر هفته در فضای مجازی با زامبی‌ها و ربات‌ها مبارزه کنند و یا در تئاتر ورزشی جزیره گرانویل با تماشای نمایش‌های کمدی خنده بر لب بیاورند.

هواداران طعم اصیل سیب نیز می‌توانند در BC Cider Festival بریتیش کلمبیا که در روز یکشنبه در شمال ونکوور برگزار می‌شود، شرکت کرده و از نوشیدن انواع سیب‌در‌ی از سراسر استان و فراتر از آن لذت ببرند.

بازار شبانه ریچموند نیز با دنیای جذاب “اژدهای شیرین تابستانی” و بیش از ۶۰۰ گزینه غذای بین‌المللی و ۱۱۰ غرفه خرید، مقصدی ایده‌آل برای آخر هفته‌ای پرماجرا و خاطره‌انگیز خواهد بود.

با وجود پیش‌بینی بارش باران در آخر هفته، ونکوور با برنامه‌های متنوع خود، پذیرای تمامی سلیقه‌ها خواهد بود و لحظات خاطره‌انگیزی را برای ساکنین و گردشگران رقم خواهد زد.

  A&W کانادا و Pret A Manger اروپا برای توسعه بلندمدت در کانادا همکاری می‌کنند

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان