ایلان ماسک به وعده خود برای جبران خسارت به یک شیرینی‌پزی عمل کرد

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، پس از اینکه تسلا در آخرین لحظه سفارش بزرگی را از یک شیرینی‌پزی در سن‌خوزه لغو کرد و باعث ضرر هزاران دلاری شد، ایلان ماسک، مدیرعامل این شرکت، به وعده خود برای جبران خسارت عمل کرد.

شیرینی‌پزی «هدیه‌های پای» که یک قنادی کوچک متعلق به یک فرد سیاه‌پوست است، اعلام کرد که تسلا مبلغ ۲۰۰۰ دلاری که این شیرینی‌پزی به دلیل لغو ناگهانی سفارش ۲۰۰۰ تارت کوچک از دست داده بود را به طور کامل پرداخت کرده است.

این اتفاق پس از آن رخ داد که داستان لغو سفارش تسلا توسط شیرینی‌پزی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و با واکنش‌های منفی بسیاری از کاربران روبرو شد.

در پی این واکنش‌ها، ایلان ماسک در پستی در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که از این موضوع مطلع شده و تسلا برای جبران خسارت به شیرینی‌پزی اقدام خواهد کرد.

صاحب شیرینی‌پزی، ووآهنگو راستارینرا، در مصاحبه‌ای با KTVU گفت که تسلا نه تنها مبلغ ۲۰۰۰ دلار را به طور کامل پرداخت کرده، بلکه از این شیرینی‌پزی خواسته است تا برای رویدادهای بیشتری پذیرایی کند.

با این حال، راستارینرا به دلیل مشغله زیاد شیرینی‌پزی در حال حاضر، این پیشنهاد را رد کرده است.

لغو سفارش تسلا و جبران خسارت آن، به طور غیرمنتظره‌ای به نفع شیرینی‌پزی «هدیه‌های پای» تمام شده است. به طوری که این شیرینی‌پزی در روزهای اخیر با استقبال بی‌نظیر مشتریان روبرو شده است.

راستارینرا از مشتریان و جامعه‌ای که از این شیرینی‌پزی حمایت کرده‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

  یک کشته در پی آتش سوزی خانه‌ای در سن حوزه

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان