• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • بایرن مونیخ حاضر بود در پنجره نقل و انتقالات زمستانی ۹۰ میلیون یورو برای جذب رونالد آرائوخو پرداخت کند

بایرن مونیخ حاضر بود در پنجره نقل و انتقالات زمستانی ۹۰ میلیون یورو برای جذب رونالد آرائوخو پرداخت کند

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، شرایط بایرن در نیم فصل اول رقابت‌های بوندسلیگا باعث شده بود که مدیران این باشگاه به فکر تقویت این تیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه باشند.

توماس توخل خواهان خرید یک مدافع قدرتمند بود که بتواند شرایط را به سود تیمش تغییر دهد و ضعف‌هایی که این تیم در خط دفاعی داشت را به‌صورت کامل پوشش دهد و گزینه اصلی او که علاقه زیادی به جذبش داشت آرائوخو بود.

از مدتی قبل بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و آلمانی شایعاتی را درباره آغاز مذاکرات این باشگاه برای جذب آرائوخو مطرح کرده بودند و حالا روزنامه موندو دیپورتیوو از جزئیات پیشنهاد ارائه شده از سوی بایرن به این بازیکن پرده برداشته است.

گفته می‌شود که دو پیشنهاد برای به خدمت گرفتن این ستاره بارسا به مدیران این باشگاه ارائه شد که اولین آنها مبلغ ۷۰ میلیون با ۲۰ میلیون بند پاداش بود و پیشنهاد دوم هم ۸۰ میلیون یورو به علاوه ۱۰ میلیون یورو بند پاداش بود.

اما این پیشنهاد جذاب و هنگفت هم نتوانست نظر بارسلونا را تغییر دهد و هر دو بلافاصله رد شد. آنها اعلام کردند که حاضر نیستند تحت هیچ شرایطی با فروش آرائوخو موافقت کنند و او به حضورش در این تیم ادامه خواهد داد.

  رئال مادرید به دنبال کسب پنجمین برتری متوالی برابر بارسلونا در ال کلاسیکو

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان