• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • احتمال جدایی یورگن کلوپ، مربی لیورپول از این تیم

احتمال جدایی یورگن کلوپ، مربی لیورپول از این تیم

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، لیورپول این هفته با نتیجه ۰-۳ برابر برایتون شکست خورد و کلوپ پس از پایان این بازی گفت:« بازی بدتری را به خاطر ندارم و این فقط مربوط به دوران حضورم در لیورپول نیست. این نمایش واقعا ضعیف بود.»

زنگ خطر در لیورپول به صدا در آمده است. آنها در جایگاه نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند. کسب سهمیه اروپا با خطر جدی مواجه است. مدافع عنوان قهرمانی از جام اتحادیه حذف شده و هنوز در جام حذفی حضور دارد. رئال مادرید هم در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان منتظر رویارویی با آنها است.

کلوپ که از سال ۲۰۱۵ تا به حال هدایت لیورپول را برعهده داشته است پس از بازی برابر برایتون بسیار ناراحت به نظر می‌رسید. او گفت:« این مطمئنا مسئولیت من است چون ایده‌هایی با ساختارهای متفاوت داشتم که جواب نداد.»

با این حال، مالکان آمریکایی لیورپول هیچ تصمیمی برای برکناری او ندارند چون این مربی آلمانی را عاملی کلیدی در ارزش‌گذاری مالی این باشگاه می‌دانند. خصوصا که لیورپول از زمان حضور او روی نیمکتش توانست به افتخار بسیاری دست پیدا کند. آنها در سال ۲۰۱۹ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدند و در سال ۲۰۲۰ نیز به انتظار ۳۰ ساله برای قهرمانی در لیگ برتر پایان دادند.

کلوپ پیش از این سابقه قطع همکاری با دورتموند را داشته و این بار هم به انجام کاری مشابه با لیورپول فکر می‌کند اما در حال حاضر امیدوار است که بتواند با وجود این بحران به کارش ادامه داد.

او در گفتگو با اسپورت بیلد اظهار داشت:«من می‌دانم که در حال حاضر در فاز تغییر شرایط هستیم. به همین دلیل است که من و باشگاه توافق کردیم که همچنان روی نیمکت بمانم و به جای پیگیری اهداف کوتاه مدت، نگاهی بلند مدت داشته باشیم.»

  رضا دهدار بدون مدال مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری جهان را به پایان رساند

دلیل این بحران برای کلوپ کاملا واضح است: فصل گذشته که پر فشار بود و لیورپول به فینال لیگ قهرمانان رسید (شکست ۰-۱ برابر رئال مادرید) و قهرمانی در جام حذفی و اتحادیه و نایب قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورد. علاوه بر این باید به فهرست بلند بالای مصدومان هم اشاره کرد. اخیرا چهار مهاجم به اضافه ویرژیل فن دایک از دسترس او خارج شدند.

کلوپ پیش از بازی برابر برایتون از سوال خبرنگاری عصبانی شد، اجازه صحبت به او نداد و سخنرانی تندی انجام داد. بنابراین به نظر می‌رسد که او هنوز عطش بسیاری برای لیورپول دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان