• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • لامین یامال، ستاره جوان بارسلونا، رسما قراردادی را با آدیداس به عنوان حامی مالی‌اش امضا کرد

لامین یامال، ستاره جوان بارسلونا، رسما قراردادی را با آدیداس به عنوان حامی مالی‌اش امضا کرد

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، یامال در طول این فصل توانست خودش را به عنوان یکی از ستاره‌های آینده فوتبال ثابت کند و نشان دهد که از استعداد و مهارت بسیاری برخوردار است.

درخشش او در ترکیب بارسلونا و اعتمادی که ژاوی به او کرد باعث شد که این بازیکن به یکی از پرطرفدارترین بازیکنان حال حاضر در این باشگاه تبدیل شود و بسیاری از شرکت‌های معروف مشغول رقابت بر سر او شوند.

این ستاره اسپانیایی در چند ماه اخیر مشغول مذاکره با چند شرکت برای انتخاب آنها به عنوان حامی مالی بود و حالا آدیداس به صورت رسمی اعلام کرد که قراردادی را با این بازیکن به امضا رسانده و از این به بعد در نقش حامی مالی او فعالیت خواهد کرد.

یامال در گفت‌وگو با سایت رسمی این شرکت پس از امضای قرارداد اظهار داشت: «من از اینکه به آدیداس پیوستم بسیار افتخار می‌کنم. این برند همیشه برندی بوده که بهترین بازیکنان حاضر در دنیای فوتبال آن را به تن داشته‌اند.

وقتی که در حال بزرگ شدن بودم، لئو مسی اسطوره من بود و او هم همیشه از زمانی که من شروع به تماشای فوتبال کردم، کفش آدیداس به پا داشت. از همین حالا برای سال‌هایی که پیش‌رو دارم بسیار هیجان‌زده هستم.»

  بدترین شرایط فروشگاه‌های رسمی بارسلونا در دو دهه اخیر، پس از جدایی مسی از این باشگاه

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان