• Home
  • >
  • ایران و جهان
  • >
  • تجمع اعتراضی مالباختگان «الماس خودرو» به درگیری مسلحانه و کشته شدن یک نفر منجر شد

تجمع اعتراضی مالباختگان «الماس خودرو» به درگیری مسلحانه و کشته شدن یک نفر منجر شد

پیام جوان: روز شنبه ۱۴ بهمن‌ماه، تجمع اعتراضی مالباختگان پیش‌فروش خودرو توسط شرکت «الماس خودرو» در برابر منزل یکی از عوامل اصلی این شرکت در شهر تاکستان به درگیری مسلحانه و کشته شدن یک نفر از مالباختگان منجر شد.

خبرگزاری فارس به نقل از معاون فرماندار تاکستان نوشت که این اتفاق در پی «فراخوان غیرقانونی» یکی از صفحات مجازی رخ داده است.

این خبرگزاری حکومتی وابسته به نهادهای امنیتی اعلام کرده است که در دقایق پایانی این تجمع، بر اثر تیراندازی با اسلحه شکاری به‌سوی جمعیت توسط یکی از منسوبان به شرکت فوق‌الذکر، تعدادی از حاضران زخمی و یک نفر نیز جان خود را از دست داده است.

پیش‌فروش خودرو، ابزاری برای کلاهبرداری:

پیش‌فروش خودرو در سال‌های اخیر به یکی از شیوه‌های «کلاه‌برداری» در ایران تبدیل شده است. سال گذشته نیز در استان قزوین و شهر تاکستان این شیوه از کلاهبرداری خبرساز شده بود.

خبرگزاری فارس در اسفند سال ۱۴۰۱ در گزارشی از شهر تاکستان هشدار داده بود که فعالیت شرکت‌های پیش‌فروش خودرو در سطح استان قزوین به مراحل «خطرناکی» رسیده و در صورت عدم جلوگیری از نفوذ آنها، شاهد رقم خوردن اتفاقات تلخی خواهیم بود.

در بهمن ماه سال ۱۴۰۱، محمد صمدی، دادستان عمومی و انقلاب تاکستان از پلمب ۱۸ مرکز «غیرقانونی» پیش‌فروش خودرو در این شهرستان خبر داده بود.

حواشی شرکت «رضایت خودروی طراوت نوین»:

براساس اعلام منابع خبری، شرکت «رضایت خودروی طراوت نوین» یکی از حاشیه‌سازترین کلاهبرداری‌های استان قزوین را رقم زده است.

ارتباط مدیرعامل این شرکت با سپاه به‌عنوان عضو سابق، ارتباط با مقامات دولتی و نمایندگان و بهره‌برداری از این ارتباطات از جمله حاشیه‌هایی بود که پس از رسانه‌ای شدن باعث موضع‌گیری مقامات قضائی شد.

  البشیر اعتراف کرد:آه مظلومان ما را گرفت

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین در شهریور ماه سال جاری با اشاره به کوتاهی برخی مسئولان در این زمینه گفت: «تردیدی در این موضوع نیست و انکار نمی‌کنیم و از هیچ‌کس نه ابایی داریم و نه با مقامی تعارف و ملاحظه‌ای داریم.»

بر اساس گزارش VOA

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان