• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • فدراسیون فوتبال کره جنوبی: هوانگ سون هونگ به عنوان سرمربی موقت این تیم انتخاب شد

فدراسیون فوتبال کره جنوبی: هوانگ سون هونگ به عنوان سرمربی موقت این تیم انتخاب شد

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، حذف تیم ملی کره جنوبی از مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا با قبول شکست برابر تیم ملی اردن باعث شد که یورگن کلیزمن از هدایت این تیم کنار گذاشته شود.

هواداران، رسانه‌ها و مدیران فوتبال کره به هیچ وجه از عملکرد این مربی آلمانی در این مسابقات رضایت نداشتند و به همین دلیل تصمیم گرفتند او را اخراج کنند و به دنبال مربی جدید و قابل اعتمادی به عنوان جانشین او روی نیمکت این تیم باشند.

فدراسیون فوتبال این کشور دقایقی قبل اعلام کرد که با هوانگ سون هونگ که پیش از این هدایت تیم ملی زیر ۲۳ ساله‌های کره جنوبی را برعهده داشت به توافق رسیده است تا به‌صورت موقت به عنوان سرمربی این تیم فعالیت کند.

او قرار است در دیدارهای مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ که قرار است در ماه مارس (فروردین) برگزار شود روی نیمکت این تیم بنشیند تا فدراسیون کره فرصت کافی برای انتخاب یک سرمربی بزرگ را در اختیار داشته باشد.

گفته می‌شود که یکی از دلایل اصلی انتخاب این مربی این بوده که او درک بسیار خوبی از نسل جوان بازیکنان کره از جمله لی کانگ این و جونگ وو یونگ دارد که هر دو در جریان درگیری با سون هیونگ مین حضور داشتند و فدراسیون کره به دنبال این است که دیگر هرگز حادثه مشابهی در اردوی این تیم رخ ندهد.

وظیفه هوانگ این است که جو متشنج تیم ملی کشورش را آرام کند و دو پیروزی برابر تایلند در دیدارهای پیش رو در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ را برای آنها به ارمغان بیاورد تا تیم را در بهترین شرایط به مربی بعدی تحویل دهد.

  کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر عربستان، وارد دنیای سرمایه‌گذاری در رسانه شد

او در حال حاضر ۵۵ ساله است و سابقه ۱۰۳ بازی با پیراهن تیم ملی کره جنوبی و به ثمر رساندن ۵۰ گل را دارد. هوانگ در فاصله سال‌های ۱۹۸۸ تا ۲۰۰۲ مهاجم تیم ملی کشورش بود و امیدوار است که بتواند به آنها در ادامه مسیر کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان