• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ستاره ایرانی پورتو با آمادگی کامل در دیدار پیش روی تیمش مقابل استوریل به میدان می‌رود

ستاره ایرانی پورتو با آمادگی کامل در دیدار پیش روی تیمش مقابل استوریل به میدان می‌رود

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال پورتو در شرایطی مسابقه اخیرش مقابل چاوز را برگزار کرد و به پیروزی سه بر یک دست یافت که مهدی طارمی، ملی‌پوش این تیم برای نخستین بار پس از ۲۲ بازی در فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ برتر پرتغال، نیمکت‌نشینی را تجربه می‌کرد ولی حضور کوتاه مدتش در زمین نیز ثمربخش بود و توانست یک پاس گل ارزشمند بدهد.

درخشش مهدی طارمی در دیدار اخیرشان مقابل چاوز که توانست ششمین پاس گل فصل خود در لیگ برتر پرتغال را بدهد و در رده دوم جدول برترین پاسورها (با اختلاف یک پاس کمتر) قرار بگیرد، کاری کرده تا سرخیو کونسیسائو دوباره در تصمیم خود برای انتخاب ترکیب اصلی تجدید نظر کند و احتمالا این مهاجم ایرانی را در بازی پیش رو برابر استوریل در جمع ۱۱ نفر منتخبش قرار بدهد.

غیبت مهدی طارمی در دیدار اخیرشان مقابل چاوز غیرمنتظره و عجیب بود، اما حالا روزنامه پرتغالی اوجوگو در یک خبر با انتشار تصویر شادی گل سوم پورتو در بازی هفته گذشته که ستاره ایرانی هم روی آن دیده می‌شود، به دلیل عدم حضور او در ترکیب ابتدایی اشاره کرده است.

بنابر نوشته روزنامه اوجوگو، مهدی طارمی و په‌په، دو مهره هجومی پورتو به دلیل عدم آمادگی کامل در دیدار مقابل چاوز با نظر کونسیسائو نیمکت‌نشین شده بودند، اما ستاره ایرانی عملکردی متفاوت از آنچه این روزنامه نوشته، ارائه داد و پس از اینکه از دقیقه ۸۳ به زمین رفت، یک موقعیت به وجود آورد و یک پاس گل هم داد.

تیم فوتبال پورتو در مسابقه اخیرش علاوه بر اینکه طارمی و په‌په را در ترکیب ابتدایی نداشت، ژوآئو ماریو و ماتئوس اوریبه را به دلیل محرومیت و اوانیلسون و گالنو را بخاطر آسیب دیدگی در فهرست خود نمی‌دید، اما حالا بنابر نوشته روزنامه اوجوگو می‌تواند جمعه شب هفته جاری که میزبان استوریل رده پانزدهمی است، از تمام این ستاره‌ها بهره ببرد که البته دو بازیکن مصدوم احتمالا به‌عنوان یار جانشین به زمین می‌روند.

  رکورد نباختن تیم پورتو بعد از ۵٨ بازی در لیگ پرتغال شکست

پورتو از ساعت ۲۳:۴۵ جمعه شب در چارچوب دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر پرتغال در ورزشگاه دو دراگائو مقابل استوریل قرار می‌گیرد که این مسابقه، بهترین فرصت برای درخشش دوباره مهدی طارمی خواهد بود تا گلزنی کند یا پاس گل بدهد، چراکه حریف‌شان در چهار هفته گذشته ۱۰ گل دریافت کرده و چهار شکست داشته است.

طارمی باانگیزه که فاصله سه گله با صدر جدول برترین گلزنان لیگ برتر پرتغال و یک تفاضل کمتر با رتبه اول برترین پاسورهای این رقابت‌ها دارد، امیدوار است با درخشش مقابل استوریل و گلزنی در این دیدار، با انگیزه زیاد و روحیه بالایی به استقبال بازی حساس برگشت مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینتر میلان برود؛ مسابقه‌ای که سه‌شنبه شب هفته آینده در پرتغال انجام خواهد شد و پورتو می‌خواهد شکست یک بر صفر در جدال رفت را جبران کند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان