• Home
  • >
  • تکنولوژی
  • >
  • ورود اسپاتیفای به حوزه‌ای که مدت‌ها در اختیار یوتیوب بود
اسپاتیفای

ورود اسپاتیفای به حوزه‌ای که مدت‌ها در اختیار یوتیوب بود

پیام جوان: غول سوئدی استریم موسیقی اسپاتیفای روز چهارشنبه اعلام کرد که موزیک ویدیوها را در پلتفرم خود در “بازارهای منتخب” منتشر خواهد کرد و به حوزه‌ای می‌پیوندد که مدت‌ها در اختیار یوتیوب بود.

به گزارش ایتنا، این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد: «نسخه بتای موزیک ویدیوها در اسپاتیفای از امروز آغاز می‌شود.

اسپاتیفای همچنین اعلام کرد که کاتالوگ محدودی از آهنگ‌های موفق هنرمندان بین‌المللی مانند: «اد شیران» را به اضافه هنرمندان محلی محبوب منتشر خواهد کرد.

در ابتدا، نماهنگ‌ها فقط برای مشترکین پولی در بریتانیا، آلمان، ایتالیا، هلند، لهستان، سوئد، برزیل، کلمبیا، فیلیپین، اندونزی و کنیا در دسترس خواهند بود.

در اوایل فوریه، اسپاتیفای اعلام کرد که از مرز ۶۰۰ میلیون کاربر ماهانه فراتر رفته است که این رقم شامل ۲۳۶ میلیون مشترک پولی می‌شود.

یوتیوب، سرویس ویدئویی گوگل، مدت‌هاست که بازار موزیک ویدیوهای آنلاین را تحت سلطه خود در آورده است و آهنگ‌ها و نماهنگ‌ها در بالای فهرست جذاب‌ترین محتوا برای بینندگان این پلتفرم قرار دارند.

آهنگ هایی مانند «Despacito» از لوئیس فونسی، «Shape of You» از اد شیران و «Gangnam Style» از ستاره پاپ کره جنوبی Psy که موفقیت زیادی به دست آورد، میلیاردها بازدید داشته‌اند.

اسپاتیفای از زمان راه‌اندازی خود سرمایه‌گذاری زیادی برای افزایش رشد از طریق گسترش به بازارهای جدید انجام داده است و در نهایت سرمایه‌گذاری خود را برای ایجاد محتوای انحصاری از جمله پادکست افزایش داده است.

  طیف قیمتی گوشی‌های آیفون سری جدید

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان