• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • ای تی اند تی برای جبران قطعی گسترده شبکه، به مشتریان خود اعتبار می‌دهد

ای تی اند تی برای جبران قطعی گسترده شبکه، به مشتریان خود اعتبار می‌دهد

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، شرکت ای تی اند تی پس از قطعی گسترده شبکه در هفته گذشته، برای جلب رضایت مشتریان، اعتبارهایی به حساب‌های آن‌ها واریز خواهد کرد.

این شرکت در بیانیه‌ای از بروز این مشکل عذرخواهی کرد و اذعان داشت که قطعی شبکه باعث نارضایتی و مشکلاتی برای بسیاری از مشتریان شده است. ای تی اند تی تأکید کرد که درک می‌کند این اتفاق بر توانایی افراد برای برقراری ارتباط با خانواده، دوستان و دیگران تأثیر گذاشته است.

گستردگی این قطعی قابل توجه بود و ده‌ها هزار نفر از مشترکین تلفن همراه را در روز پنجشنبه با عدم وجود سرویس و نمایش پیام‌های SOS روی گوشی‌هایشان مواجه کرد. این مشکل به بیش از ۹۰۰۰ مشتری کریکت وایرلس، زیرمجموعه ای تی اند تی، نیز سرایت کرد.

کاربران سایر اپراتورها مانند ورایزون و تی-موبایل هم از مشکلاتی خبر دادند، اما این شرکت‌ها اعلام کردند که شبکه‌هایشان به طور عادی کار می‌کنند و مشکل احتمالا از تلاش کاربران برای برقراری ارتباط با مشترکین ای تی اند تی ناشی شده است.

بر اساس گزارش Downdetector، ردیاب قطعی شبکه، این مشکل حدود ساعت ۳:۳۰ صبح به وقت شرق آمریکا آغاز شد و با حدود ۷۳۰۰۰ گزارش حادثه به اوج خود رسید. ای تی اند تی در حدود ظهر به وقت شرق آمریکا با بیش از ۵۸۰۰۰ قطعی در مناطقی از جمله هوستون، آتلانتا و شیکاگو مواجه شد.

این شرکت با بیش از ۲۴۰ میلیون مشترک، بزرگترین اپراتور مخابراتی در ایالات متحده است.

ای تی اند تی دلیل قطعی را خطا در کدگذاری عنوان کرد و تأکید کرد که این اتفاق ناشی از حمله سایبری نبوده است.

  افشاکننده مشکلات جدی ایمنی در هواپیماهای مسافربری بوئینگ درگذشت

به منظور جبران خسارت، این شرکت به ازای هر حسابی که تحت تأثیر قطعی قرار گرفته، اعتبار ۵ دلاری اعمال خواهد کرد. البته AT&T Business، AT&T Prepaid و Cricket واجد شرایط دریافت این اعتبار نیستند.

ای تی اند تی همچنین متعهد شده است که برای جلوگیری از تکرار این مشکل در آینده، اقداماتی انجام دهد.

اعتبارات قبض معمولاً ظرف دو دوره قبض به حساب مشتریان واریز خواهد شد.

این اتفاق بار دیگر اهمیت و ضرورت پایداری و انعطاف‌پذیری شبکه‌های مخابراتی را به عنوان زیرساختی حیاتی در دنیای امروز به نمایش گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان