• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ژابی آلونسو در صورت ترک بایر لورکوزن در پایان فصل ۲۴-۲۰۲۳ ترجیح می‌دهد به بایرن مونیخ بپیوندد

ژابی آلونسو در صورت ترک بایر لورکوزن در پایان فصل ۲۴-۲۰۲۳ ترجیح می‌دهد به بایرن مونیخ بپیوندد

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، امروز بایرن مونیخ به‌صورت رسمی اعلام کرد که توماس توخل در پایان فصل از این باشگاه جدا خواهد شد. مدیران باشگاه مونیخی پس از چندین جلسه با مربی آلمانی در روزهای گذشته به این نتیجه رسیدند.

نتایج نه‌چندان خوب توخل با بایرن مونیخ و اختلاف با بازیکنان از دلایل اصلی این تصمیم بود. گفته می‌شود بایرن ابتدا قصد داشته توخل را اخراج و هانسی فلیک را تا پایان فصل به‌عنوان مربی انتخاب کند اما مربی سابق آنها این پیشنهاد را رد کرده است.

با رد پیشنهاد توسط فلیک، گزینه اصلی آنها برای سرمربی بعدی تیم ژابی آلونسو است و به این دلیل که این مربی اسپانیایی قطعا تا انتهای فصل در بایر لورکوزن خواهد ماند، آنها تصمیم گرفتند فصل را با توخل ادامه دهند.

بایرنی‌ها برای جذب ژابی آلونسو باید با لیورپول وارد رقابت شوند. قرمزها هم پس از اینکه یورگن کلوپ اعلام کرد در پایان فصل از این باشگاه جدا می‌شود، به شکلی جدی خواهان به خدمت گرفتن آلونسو هستند.

حالا فلورین پلتنبرگ، خبرنگار اسکای آلمان و نزدیک به باشگاه بایرن، اعلام کرده که ژابی آلونسو ترجیح می‌دهد به بایرن مونیخ بپیوندد و پیشنهاد لیورپولی‌ها را رد خواهد کرد. با این وجود باشگاه انگلیسی قصد دارد تمام تلاشش را برای جذب سرمربی لورکوزن انجام دهد.

  وضعیت سلامت پله، اسطوره فوتبال جهان رو به بهبود است

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان