• Home
  • >
  • اخبار ونکوور
  • >
  • معلم دبیرستان بریتیش کلمبیا به دلیل بوسیدن دانش‌آموز در جشن فارغ‌التحصیلی به مدت ۱۵ سال از تدریس محروم شد

معلم دبیرستان بریتیش کلمبیا به دلیل بوسیدن دانش‌آموز در جشن فارغ‌التحصیلی به مدت ۱۵ سال از تدریس محروم شد

پیام جوان: به گزارش ونکوور سان، یک معلم دبیرستان در بریتیش کلمبیا به دلیل بوسیدن یک دانش‌آموز در جشن فارغ‌التحصیلی که در خانه‌ی این معلم برگزار شده بود، به مدت ۱۵ سال از تدریس محروم شد.

این معلم در توافقنامه‌ای با کمیسر مقررات معلمان بریتیش کلمبیا، سوء رفتار حرفه‌ای خود را پذیرفته و تعلیق را قبول کرده است.

بر اساس این توافقنامه، این اتفاق در پایان سال تحصیلی ۲۰۲۲ در جشن فارغ‌التحصیلی فرزندان این معلم رخ داده است. برخی از مهمانان این جشن دانشجویان دانشگاهی بودند که سن قانونی نوشیدن مشروبات الکلی را داشتند، اما دانش‌آموز مورد نظر زیر سن قانونی بوده و با این حال در جشن مشروبات الکلی مصرف کرده بود.

معلم در حالی که از حضور مشروبات الکلی در جشن آگاه بود، اما نمی‌دانست که دانش‌آموز مشروب می‌خورد. در یک لحظه، معلم دانش‌آموز را بوسید و این صحنه عکس‌برداری و در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

این اتفاق منجر به استعفای معلم و تعلیق گواهینامه‌ی وی توسط کمیسر در سپتامبر ۲۰۲۲ شد.

کمیسر دلیل محرومیت ۱۵ ساله را به خطر افتادن “امنیت عاطفی” دانش‌آموز توسط معلم و “الگوی مشکلات مربوط به رعایت مرزها” توسط وی عنوان کرده است.

به منظور محافظت از هویت دانش‌آموز، نام، جنسیت و ناحیه‌ی آموزشی معلم از توافقنامه و اخبار مربوط به این پرونده حذف شده است.

این اتفاق تلنگری به معلمان و مسئولین آموزشی است تا در مورد رفتار خود با دانش‌آموزان و رعایت مرزها دقت بیشتری داشته باشند و از هرگونه اقدامی که می‌تواند امنیت و سلامت دانش‌آموزان را به خطر اندازد، خودداری کنند.

  کمبود شدید فضای آموزشی در بریتیش کلمبیا: راه‌حل‌های موقتی برای سال تحصیلی جدید

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان