• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ابرستاره تاريخ بسكتبال جهان در آستانه به ثبت رساندن يک رکورد خارق‌العاده

ابرستاره تاريخ بسكتبال جهان در آستانه به ثبت رساندن يک رکورد خارق‌العاده

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، لبران جیمز تنها با کسب ۹ امتیاز دیگر می‌تواند به عنوان نخستین بازیکن در تاریخ، رکورد کسب ۴۰ هزار امتیاز در NBA را به ثبت برساند.

فوق ستاره لس آنجلس لیکرز با کسب ۳۱ امتیاز مقابل واشنگتن ویزاردز، اکنون ۳۹۹۹۱ امتیاز در تاریخ NBA دارد. او باید در بازی بعدی خود مقابل دنور، که شنبه شب برگزار می‌شود، به هدف رویایی خود برسد.

هیچ بازیکنی هرگز از این رکورد در تاریخ عبور نکرده است. پادشاه پس از وقت اضافه (۱۳۴-۱۳۱) برای لس آنجلس لیکرز (نهم کنفرانس غرب) مقابل واشنگتن ویزاردز ۳۱ امتیاز کسب کرد و اکنون ۳۹۹۹۱ امتیاز دارد. لبران جیمز کمی بیش از یک سال پیش با پشت سر گذاشتن امتیاز ۳۸۳۹۰ کریم عبدالجبار اسطوره‌ای، رکورد بیشترین امتیاز را به دست آورد.

جیمز بدون مصدومیت یا استراحت قهرمان دوگانه المپیک (۲۰۰۸ و ۲۰۱۲) و قهرمان چهارگانه NBA (2012 و ۲۰۱۳ با میامی، ۲۰۱۶ با کلیولند و ۲۰۲۰ با لیکرز)، ۳۹ ساله و بیست و یکمین فصل NBA خود را بازی می‌کند.

فوق ستاره بسکتبال جهان بالاتر از اسطوره‌هایی چون کریم عبدالجبار، کارل مالون، کوبی براینت، مایکل جردن، دیرک نوویتزکی، ویلت چمبرلین و شکیل اونیل، رتبه نخست امتیازآورترین بازیکن تاریخ NBA را در اختیار دارد.

  مدافع اخراجی تیم فوتبال پرسپولیس خواستار بخشش یحیی گل‌محمدی شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان