پگی مور و همسرش در تصادف رانندگی جان خود را از دست دادند

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، پگی مور، فعال سیاسی شناخته شده و همسرش هوپ وود در یک تصادف رانندگی در آخر هفته در جنوب کالیفرنیا جان خود را از دست دادند.

دوستان این زوج می گویند که مور و وود در جمعه شب در شهرستان سن دیگو درگذشتند. جزئیات بیشتری در مورد تصادف منتشر نشده است.

مور در سال ۲۰۰۸ به کارزار انتخاباتی باراک اوباما کمک کرد و بعداً به عنوان مشاور لیبی شاف، شهردار سابق اوکلند خدمت کرد. او همچنین به خاطر فعالیت هایش در زمینه عدالت اجتماعی و برابری شناخته شده بود.

در سال ۲۰۱۹، مور و وود شرکت مشاوره سیاسی Hope Action Change را تأسیس کردند. این شرکت بر روی طیف وسیعی از مسائل از جمله حقوق مدنی، اصلاحات انتخاباتی و عدالت اقتصادی کار می کرد.

باربارا لی، نماینده مجلس آمریکا، در بیانیه ای گفت: “من از شنیدن خبر از دست دادن غم انگیز پگی مور و هوپ وود دل شکسته ام. پگی یک دوست، یک فعال و یکی از بهترین سازمان دهندگانی بود که می شناختم. اشتیاق و مبارزه او برای عدالت و برابری چیزی است که او و هوپ را به هم نزدیک کرد.”

لی ادامه داد: “پگی و هوپ هر دو تأثیری بر جامعه ما، شهر ما، ایالت ما و ملت ما گذاشتند که برای نسل‌های آینده احساس خواهد شد.”

مور ۶۲ ساله و وود ۵۹ ساله بودند. آنها دو فرزند داشتند.

هنوز اطلاعاتی در مورد مراسم تشییع جنازه منتشر نشده است.

  لیوایز و 49res همکاری خود را برای ۲۰ سال آینده تمدید می‌کنند

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان