• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • خودروهای بدون راننده در کانون توجه قانونگذاران ایالتی: افزایش نظارت و پاسخگویی

خودروهای بدون راننده در کانون توجه قانونگذاران ایالتی: افزایش نظارت و پاسخگویی

پیام جوان: به گزارش انن بی سی بی اریا، در تلاش برای ارتقای ایمنی جاده‌ها در عصر خودروهای بدون راننده، قانونگذاران ایالتی بار دیگر بر روی قوانین مربوط به این وسایل نقلیه متمرکز شده‌اند.

لایحه‌ای که توسط نماینده مجلس ایالتی فیل تینگ از سانفرانسیسکو ارائه شده است، خواستار افزایش نظارت و پاسخگویی شرکت‌هایی است که مالک و اپراتور خودروهای بدون راننده هستند. این لایحه همچنین به دنبال تعیین مجازات‌هایی برای زمانی است که این خودروها مرتکب اشتباه می‌شوند.

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که نگرانی‌ها در مورد ایمنی خودروهای بدون راننده همچنان در حال افزایش است. حوادث متعددی مرتبط با این خودروها گزارش شده است که برخی از آنها منجر به جراحت و حتی مرگ شده‌اند.

حامیان این لایحه می‌گویند که این اقدامات ضروری برای اطمینان از ایمن بودن خودروهای بدون راننده برای رانندگان، سرنشینان و سایر کاربران جاده است. آنها معتقدند که افزایش نظارت و پاسخگویی به ایجاد انگیزه در شرکت‌ها برای اولویت‌بندی ایمنی در توسعه و عملکرد این فناوری کمک می‌کند.

مخالفان این لایحه می‌گویند که این اقدامات می‌تواند مانع از نوآوری در این صنعت شود. آنها همچنین ابراز نگرانی می‌کنند که تعیین مجازات برای اشتباهات خودروهای بدون راننده ممکن است ناعادلانه باشد، زیرا این خودروها هنوز در حال توسعه هستند.

انتظار می‌رود که این لایحه در هفته‌های آینده در مجلس ایالتی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

  کلاهبرداری‌های عاشقانه در بی اریا در حال افزایش است

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان