• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • لوکاس رومن، ستاره ۱۸ ساله آرژانتینی، با امضای قراردادی رسما به باشگاه بارسلونا پیوست

لوکاس رومن، ستاره ۱۸ ساله آرژانتینی، با امضای قراردادی رسما به باشگاه بارسلونا پیوست

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، باشگاه بارسلونا از مدت‌ها قبل شرایط این بازیکن درخشان را زیر نظر داشت و مذاکرات برای به خدمت گرفتن او از فرو کاریل اوئسته را آغاز کرده بود.

این دو باشگاه در نهایت برای انتقال او به توافق رسیدند و این بازیکن قراردادی را تا ژوئن ۲۰۲۶ با بارسا امضا کرد که بند فسخی به ارزش ۴۰۰ میلیون یورو هم در آن گنجانده شده است.

او پس از امضای قرارداد بلافاصله به ورزشگاه یوهان کرویف رفت و عکسی به یادگار با پیراهن بارسا گرفت. حرفی از مبلغ انتقال او در بیانیه منتشر شده از سوی بارسا زده نشده اما گفته می‌شود که این بازیکن با مبلغی نزدیک به ۱٫۲ میلیون یورو جذب شده است.

رومن در ۱۰ فوریه ۲۰۰۴ در بوئنوس آیرس به دنیا آمده و از سن ۷ سالگی در آکادمی باشگاه فرو بازی کرده بود. او سال گذشته موفق شد در ۲۷ بازی به میدان برود و سه گل و یک پاس گل نیز در کارنامه‌اش ثبت کند.

این بازیکن به انعطاف پذیری که در پست‌های مختلف خط حمله دارد معروف است. او چپ پا است و می‌‎تواند به عنوان مهاجم نوک، وینگر راست یا حتی به عنوان هافبک در زمین حاضر شود. او همچنین سابقه حضور در تمامی تیم‌های پایه تیم ملی آرژانتین از زیر ۱۳ سال تا زیر ۲۰ سال تحت هدایت فرناندو باتیستا و خاویر ماسکرانو را داشته است.

رومن پس از امضای قرارداد با بارسا به سایت رسمی این باشگاه گفت:«من بسیار هیجان‌زده هستم. تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت. من می‌توانم در تمامی پست‌ها در خط حمله بازی کنم، چپ پا هستم و همیشه سعی دارم موقعیت‌های تک به تک ایجاد کنم. سعی می‌کنم در خدمت تیم باشم.»

  امید مدیران بایرن مونیخ برای جذب فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی بارسلونا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان