تعطیلی ناگهانی دانشگاه کاپیلانو به دلیل تهدید امنیتی

پیام جوان: به گزارش سیتی نیوزز، دانشگاه کاپیلانو به دلیل آنچه که مقامات این دانشگاه «تهدید امنیتی هدفمند و مشخص» توصیف می‌کنند، امروز جمعه، پردیس‌های خود در سواحل شمالی را به طور ناگهانی تعطیل کرد.

این تعطیلی ناگهانی شامل پردیس‌های واقع در نورث ونکوور و لونسدِیل می‌شود و به تمامی دانشجویان و کارکنان دستور داده شده است که به هیچ‌یک از این دو پردیس مراجعه نکنند.

جزئیات تهدید

پل دنجرفیلد، رئیس دانشگاه کاپیلانو، در بیانیه‌ای گفت که دانشگاه روز پنجشنبه از تهدید خشونت علیه یکی از دانشجویان توسط دانشجوی دیگری آگاه شده است. این موضوع بلافاصله به مقامات ذی‌صلاح، از جمله پلیس محلی، گزارش شده و پیگیری‌های لازم برای حفظ امنیت جامعه دانشگاه کاپیلانو در حال انجام است.

هیچ خطری برای عموم وجود ندارد

با وجود این اتفاق، مقامات دانشگاه تأکید کرده‌اند که هیچ خطری متوجه سایر دانشجویان، کارکنان یا عموم مردم نیست. تحقیقات در مورد این تهدید ادامه دارد و انتظار می‌رود که پردیس‌ها طبق برنامه در روز شنبه، ۲۲ جون، بازگشایی شوند.

اقدامات پیشگیرانه

دانشگاه کاپیلانو با همکاری پلیس، تدابیر امنیتی لازم را برای حفظ امنیت دانشجویان و کارکنان خود در نظر گرفته است. در این راستا، یک طرح امنیتی جامع با تمام طرف‌های ذی‌ربط مورد بحث قرار گرفته و تمهیدات لازم برای جلوگیری از تکرار چنین اتفاقاتی اندیشیده شده است.

  زنجیره فروشگاه‌های مواد غذایی Save Mart به گروه Jim Pattison فروخته شد

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان