• Home
  • >
  • اخبار ونکوور
  • >
  • نخستین ساکنان باب اند مایکلز پِلِیس، بزرگترین پروژه مسکن یارانه ای ونکوور، نقل مکان کردند

نخستین ساکنان باب اند مایکلز پِلِیس، بزرگترین پروژه مسکن یارانه ای ونکوور، نقل مکان کردند

پیام جوان: به گزارش سیتی نیوز، نینا سوِج با هیجان به عنوان نخستین ساکن باب اند مایکلز پِلِیس، بزرگترین پروژه مسکن یارانه‌ای در منطقه داون‌تاون ایست‌ساید ونکوور، روز گذشته کلید آپارتمان خود را دریافت کرد.

این پروژه که با ابتکار دکتر هنری فانگ و با هدف ارتقای سطح مسکن مقرون به صرفه و ارائه رفاه بیشتر به ساکنان کلانشهر ونکوور احداث شده است، الگویی نوین در زمینه یارانه مسکن به شمار می‌رود.

سوِج که ۲۲ سال دارد، با اشاره به اجاره ۱۲۰۰ دلاری ماهانه خود که به مراتب پایین‌تر از قیمت های رایج در بازار است، می‌گوید: “بهتر از این در این قیمت پیدا نمی‌شود. این پروژه نشان می‌دهد که مسکن یارانه‌ای می‌تواند با حفظ عزت نفس ساکنان، امکانات رفاهی مناسبی را نیز ارائه دهد.”

راوناک نامبیار، فارغ التحصیل دانشگاه که به همراه دوستش به دنبال آپارتمانی دو خوابه در ونکوور می‌گشت، از قیمت‌ها و امکانات رفاهی باب اند مایکلز پِلِیس شگفت زده شده است. او می‌گوید: “پیدا کردن خانه در این شهر بسیار دشوار است. قیمت‌ها و امکاناتی که این پروژه ارائه می‌دهد باورنکردنی است.”

علاوه بر ارائه یارانه اجاره، باب اند مایکلز پِلِیس امکاناتی مانند کلینیک سلامت و باغچه‌های اختصاصی برای کاشت سبزیجات را نیز برای ساکنان خود فراهم کرده است.

دکتر فانگ با اشاره به ایده اولیه این پروژه که ۱۵ سال پیش مطرح شد، می‌گوید: “برای احیای چایناتاون و دَاون‌تاون ایست‌ساید، نه تنها باید به این محلات توجه کرد، بلکه باید به ساکنان آنها نیز عزت نفس و امکانات رفاهی مناسب را اعطا کرد.”

انتظار می‌رود باب اند مایکلز پِلِیس به عنوان الگویی برای ساخت پروژه‌های مسکن یارانه‌ای مشابه در سراسر ونکوور مورد استفاده قرار گیرد.

  تنها ایستگاه رادیویی ترافیک ونکوور تعطیل شد

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان