• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مربی بایرن بعد از شکست سنگین ۳-۰ برابر لورکوزن خود را به سکوت خبری برد

مربی بایرن بعد از شکست سنگین ۳-۰ برابر لورکوزن خود را به سکوت خبری برد

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، امشب بایرن در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لاتزیو قرار می‌گیرد و سرمربی تیم مونیخی تحت فشار زیادی قرار دارد.

توخل باید شکست ۳-۰ مقابل لورکوزن در بوندسلیگا را جبران کند، در غیر این صورت حفظ صندلی مربیگری او در خطر خواهد بود.

یک روز قبل از شروع بازی، توخل فاش کرد که برای مقابله با انتقادات زیادی که به او و تیمش وارد شده، اقداماتی جدی انجام داده است.
وقتی از او در مورد حرف‌های تند و جنجالی توماس مولر بعد از رسوایی برابر لورکوزن پرسیده شد، او اعتراف کرد: «نخوانده‌ام و نشنیده‌ام. از شنبه ساعت ۲۰:۳۰ تا الان آفلاین هستم.»

ظاهراً این رفتن در سکوت و دور از حواشی بودن، واقعاً تأثیر مثبتی داشته است چون وقتی از توخل پرسیده شد که آیا فشار فزاینده‌ای برای پیروزی‌ در بازی‌های بعدی و خطر اخراج حس می‌کند، مربی اطمینان داد: «من این فشار را احساس نمی‌کنم. این یک فشار ورزشی است و یک امتیاز بزرگ. هر چه صداهای انتقادی بلندتر شود، حفظ آرامش مهم‌تر است.»

توخل در مورد لاتزیو گفت: «آنها تیم بسیار منظم و قدرتمندی هستند. لاتزیو در پرس کردن و دفاع در عمق خبره است و شکست دادن آنها سخت خواهد بود. فکر می کنم بازی احساسی برای هواداران نیز خواهد بود و ما سعی می‌کنیم باخت در بازی قبلی را جبران کنیم. ما برای آن آماده‌ایم. ما تاکنون همیشه به ناکامی‌ها واکنش فوری نشان داده‌ایم.»

  اولی هوینس: ژابی می‌تواند مربی باشگاه بزرگی مثل بایرن شود

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان