• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • لی کانگ این، ستاره کره‌ای پاری سن ژرمن، با انتشار یک استوری خبر درگیری با سون هیونگ مین را تایید کرد

لی کانگ این، ستاره کره‌ای پاری سن ژرمن، با انتشار یک استوری خبر درگیری با سون هیونگ مین را تایید کرد

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا با شکست برابر تیم ملی اردن از گردونه مسابقات حذف شد و نتوانست به دیدار فینال راه پیدا کند.

سون با دست باندپیچی شده در این بازی حضور پیدا کرد اما توضیحی درباره مصدومیت این بازیکن ارائه نشد، اما ساعاتی قبل روزنامه سان خبر داد که درگیری شدیدی شب پیش از بازی برابر اردن بین بازیکنان کره جنوبی به وجود آمده است.

ظاهرا بعضی از بازیکنان که لی کانگ این هم در بین آنها بود قصد داشتند زودتر میز شام را ترک کنند تا مشغول بازی تنیس روی میز شوند و سون با عصبانیت از آنها خواسته که تا پایان شام کنار هم بمانند و در نهایت درگیری به وجود آمده باعث مصدومیت او شده است.

این ستاره پی‌اس‌جی دقایقی قبل متنی را به این شرح در استوری اینستاگرامش منتشر کرد: «ظهر بخیر، من لی کانگ این هستم. مطلبی درباره بحث و درگیری با سون هیونگ مین پیش از بازی مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا منتشر شد.

ما هواداران فوتبال را که همیشه از تیم ملی حمایت کردند ناامید کردیم. من بسیار متاسف هستم. من باید جلوتر از همه قرار می‌گرفتم و از برادرانم اطاعت می‌کردم اما از این که روی بد فوتبال را نشان دادیم بسیار متاسف هستم.

از همه کسانی که ناامیدشان کردم عذرخواهی می‌کنم. از شرایط و انتظارات همه از خودم مطلع هستم. از حالا به بعد سعی خواهم کرد که به برادران بزرگترم کمک کنم تا به بازیکن و انسان بهتری تبدیل شوم.»

  خوشحالی ستاره نروژی سابق رئال از پیوستن به آرسنال

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان