• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ژروم روتن: پی اس جی الان تیمی دارد که حداقل ضربه را از جدایی کیلیان امباپه خواهد خورد

ژروم روتن: پی اس جی الان تیمی دارد که حداقل ضربه را از جدایی کیلیان امباپه خواهد خورد

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، کیلیان امباپه در ماه دسامبر با رئال به توافق رسید و دو هفته پیش نیز به باشگاه و هم‌تیمی‌هایش اعلام کرد در پایان فصل رفتنی است. او صحبتی از مقصد بعدی خود نکرد اما همه می‌دانند که به رئال می‌رود.

ژروم روتن، کارشناس فرانسوی و بازیکن سابق پی اس جی، معتقد است پی اس جی از غیبت امباپه چندان متضرر نمی‌شود: «با خیلی‌ها صحبت کرده‌ام و باید بگویم در داخل پاری سن ژرمن، آنها خیلی نگران جدایی کیلیان امباپه نیستند. حداقل سعی می‌کنند ضرر را به حداقل برسانند. پیش از این جدایی او مشکل بزرگی بود زیرا باشگاه به خوبی ستاره‌ها را مدیریت نمی‌کرد.»

روتن ادامه داد: «آنها اجازه دادند برخی بازیکنان هر کاری بکنند زیرا آنها ستاره بودند و احساس می‌کردند بالاتر از پاری سن ژرمن هستند. این‌هایی که با نام‌های بلندآوازه وارد باشگاه شدند و همه چیز را در باشگاه‌های بزرگ خارج از کشور به دست آورده‌ بودند، خود را بالاتر از PSG احساس می‌کردند. ما هرگز اثر مسی را نداشتیم، در مورد نیمار نیز همینطور بود. همینطور برای سایر بازیکنان، مانند جانلوئیجی بوفون. به نظر من باشگاه این بازیکنان را بسیار ضعیف مدیریت کرد. آنها اشتباه کردند و در رختکن شاهد دودستگی بودیم. تیم ولی حالا یک‌دست شده و با اتحاد جلو می‌رود.»

  هدیه 16میلیاردی جهانبخش به فوتبال ایران

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان