• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • واکنش هواداران پی‌اس‌جی به خبر تعویض ورزشگاه رسمی پاری سن ژرمن

واکنش هواداران پی‌اس‌جی به خبر تعویض ورزشگاه رسمی پاری سن ژرمن

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، دیروز ناصر الخلیفی مالک باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرد که این تیم به زودی ورزشگاه خود را از پارک دو پرنس به جایی دیگر تغییر خواهد داد. جاناتان، بنیان‌گذار یک گروه هواداران پی‌اس‌جی از ناراحتی این گروه از این اتفاق را ابراز کرده است.

الخلیفی قبل از این اتفاق به شما خبر نداده بود؟
“نه. ما از این خبر بسیار غمگینیم. همه به پارک (دو پرنس) وابسته‌ایم و می‌خواهیم که پاری سن ژرمن همیشه در آنجا بماند. اولین‌باری که با پدرم به آنجا رفتم، ۳ یا ۴ ساله بودم. من به این ورزشگاه وابستگی عمیقی دارم و همیشه از رفتن به آنجا به عنوان دارنده بلیط فصل لذت می‌برم. سخت است خودمان را جای دیگری تصور کنیم، احساس می‌کنیم یتیم شده‌ایم. اگر از منظر اقتصادی به دیدگاه باشگاه نگاه کنم، تمایل مدیران برای گسترش ورزشگاه به گونه‌ای که استانداردهای تیم‌های بزرگ اروپایی را برآورده کند، درک می‌کنم. این را هم بگویم، من نمی‌خواهم ورزشگاه متعلق به هیچ قدرت خارجی (مثل قطر) باشد، هر چه که باشد پارک میراث پاریس است، باید یک جواهر باقی بماند و از بین نرود و بازسازی شود.”

اما مگر الخلیفی ایده گسترش و بازسازی ورزشگاه را نداشت؟
“اگر پاری سن ژرمن واقعا راه حل خوبی داشت، باید آن را برای نمایش افکار عمومی ارائه می‌کرد. از نظر ارتباط عمومی فکر می‌کنم رفتار باشگاه بد بود. “.

لوگوی تیم عوض شده، حالا هم ورزشگاه تغییر کرده، ناراحت هستید؟
“بله، موضوع بسیار مهمی است، بخشی از قلب ما در این فرایندها پاره می‌شود. حالا باید تمرکز کنیم و همه فکرمان این باشد که حداقل ورزشگاه جدید به پارک نزدیک باشد.”

  علی نظرزاده، بهترین مربی خارجی فصل گذشته لیگ تاجیکستان

اگر پاری سن ژرمن نقل مکان کند، آیا به استادیوم رفتن ادامه می‌دهید؟
“مطمئن نیستم، این به موقعیت مکانی جدید و کاری که PSG می‌خواهد با آن انجام دهد بستگی دارد. روح یک باشگاه سه‌گانه است: نشان، پیراهن و ورزشگاه. نشان عوض شده، پیراهن آنی نیست که بود و حالا ورزشگاه. مطمئن نیستم اگر پی اس جی پارک را ترک کند، هواداران به همان شکل قبلی بمانند.”

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان